El Sant Pere ha entrat en un sotrac de resultats, que no de joc, a les últimes jornades. Els del Casal signen bons, i vistosos, partits de bàsquet, però la manca de rigor defensiu els allunya de sumar les victòries que aconseguien a principi de temporada. En aquest cas, contra l'Alpicat, el Sant Pere va torbar a sobrepassar la barrera dels 80 punts, però en va encaixar 89, un registre massa elevat per sumar triomfs. Tot i això, la cara egarenca va ser positiva i la dinàmica dels vermells és prou favorable per ser optimista.
La pròxima setmana, el Sant Pere rebrà al Casal al Matadepera.
CB Alpicat, 89
Sumalla (22), Lletjos (9), Repiso, Trawally (6) i Gibert (6), cinc inicial, Codina (15), Fernández (3), Capdevila (5), Enric Marín (22), Roger Marín i Martínez (1).
CB Sant Pere, 82
Fernández (8), Garrido (13), Candela, Hernández (3) i Sánchez (28), cinc inicial, Muñoz (12), Hervás (9), Grau (2), Franch (5) i Caballero (2).
Àrbitres. López i González.
Parcials. 20-16, 43-31, descans, 61-60, 89-82.
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de novembre de 2019 a
les 21:11
Notícies recomenades
-
Esports
L'Estadi Olímpic acollirà la fase final nacional de la Copa de les Regions de la UEFA
-
Esports
L’Atlètic es classifica per a les semifinals del Campionat d'Espanya d’Ourense
-
Esports
Musta Chadlioui Jr. s'estrena en el professionalisme a casa
-
Esports La waterpolista del CN Terrassa Nina Ten Broek, campiona d'Europa
-
Esports
Deu medalles del Goshindo Ikigai al torneig França-Espanya
-
Esports
Espanya no baixava del podi a l'Europeu de waterpolo des del 2016