Després de sis jornades ocupant la segona posició amb els mateixos punts que el líder, el Castellnou Egara ha passat a ocupar la primera posició en imposar-se per un contundent marcador de 9 gols a 2 a casa davant del Castellar "B". Els egarencs manaven ja per 4 a 1 al descans i a la segona part es van dedicar a ampliar el seu avantatge.
Castellnou Egara, 9
Ortega, Estrella, Mezouar, Amrani i Porcel, equip inicial, Rodríguez, Boufous, Medina, Caballero, Martín, Sánchez i Barrouhou.
Castellar "B", 2
García, Alberich, Muñoz, Candela i Fernández, equip inicial, Daniel i Girbau.
Amonestacions. Targetes grogues per als locals Caballero i Amrani i per al visitant Fernández.
Gols. 1-0, m. 4, Porcel; 2-0, m. 5, Muñoz; 2-1, m. 11, Alberich; 3-1, m. 18, Porcel; 4-1, m. 20, Amrani; 5-1, m. 21, Mezouar; 6-1, m. 26, Boufous; 7-1, m. 31, Estrella; 8-1, m. 33, Barrouhou; 8-2, m. 36, Fernández; 9-2, m. 38, Barrouhou.
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de desembre de 2019 a les 20:11
Notícies recomenades
-
Esports L'argentí que viurà l’Experiència Montcada-Terrassa
-
Esports Dos bronzes per continuar sumant
-
Esports La irlandesa Aoife Taaffe jugarà a l'Atlètic
-
Esports Estella Llum Tonrath, nou reforç per al Club Natació Terrassa
-
Esports El San Cristóbal cau al camp de l'Atlètic Sant Just
-
Esports El Terrassa FC femení ja prepara la temporada 2025-2026