L'Sferic estava obligat a guanyar i no va fallar. Els d'Abraham Valero tenien un repte ambiciós, però alhora complicat. En aquest context, els egarencs van exposar la seva millor versió. La més anotadora (91 punts) i la millor en l'apartat defensiu (només 59 encaixats).
Va ser clau per a la victòria el gran encert des del triple i el joc coral d'un equip compromés. Tot i aquests condicionants, els de la Sagrada Família no van poder trencar el partit fins al tercer quart. Allà, superioritat absoluta d'un conjunt verd-i-blanc que respira tranquil i ja mira que amunt a la classificació.
EUROPEAN SCHOOL, 59
Gascón (5), Renom (4), Gallego, Fenández (7) i Mateu (19), cinc inicial, Sabada (4), Verdú (6), Campanales, Rio (2), Villadelprat (6) i Barret (6).
CE SFERIC OMNIFECT, 91
Javi Sánchez (11), Farré (18), Sancho (20), Muñoz (5) i Losada (11), cinc inicial, Majadas (4), Santiago (14), Núñez (8), Campos i Checa.
Àrbitres. Casas i Gallardo.
Parcials. 17-17, 35-45, descans, 48-70, 59-91.
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de desembre de 2019 a
les 20:15
Notícies recomenades
-
Esports
Joan Vidal: "Aquest aprenentatge pot ser una eina molt bona"
-
Esports
Or i bronze per a l'Atlètic a l'EHCO Trophy d'Utrecht
-
Esports
El Kampong s'imposa 3-2 al Gantoise i es proclama campió d'Europa
-
Esports
Oriol Torras: "Tinc moltes ganes de començar a treballar amb el Club Egara"
-
Esports
El Terrassa FC no pot evitar un empat a zero a casa
-
Esports
Jacobo Garrido: "“El meu gran objectiu és la medalla olímpica”