Retorn a la victòria a ritme de tirs lliures

Publicat el 23 de desembre de 2019 a les 21:00
Immillorable final a l'any del CN Terrassa. Les de Jordi Sociats van tancar el curs amb una victòria molt treballada contra el Samà Vilanova al pavelló del Pla del Bon Aire. Les egarenques ho van fer a més en partit que es va complicar a l'inici.

La igualtat va ser la tònica d'un partit que va costar molt de desencallar. Amb 14-14 al minut dotze de partit, vuit punts consecutius de Laia Riudavets van donar aire a les locals, que van agafar un avantatge de sis punts al descans del matx: 27-21.

Al tercer quart, però, el Samà va tornar a complicar les coses, igualant una vegada més el mateix: 39 a 39 al minut 28 de partit. En aquest moment, un triple de Maria Olmo i dos tirs lliures de Paula Ramiro van tornar a donar vida a un CN Terrassa que ja no tornaria a anar per darrere en el marcador.

decideix el tir lliure

Els últims minuts, els tirs lliures van ser totalment determinants. A l'últim quart, el Natació va anotar 11 punts, tots ells des del tir lliure.

Això va ser determinant per acabar sumant una victòria vital just abans de marxar de vacances nadalenques. Una victòria que deixa al conjunt egarenc en tercera posició a la classificació amb un balanç de nou victòries i 3 derrotes en dotze partits.

CN TERRASSA, 55

Eva García (2), Riudavets (8), Olmo (9), Vidal (13) i Amposta (2), cinc inicial, Anna García (7), Martín (3), Nieves (3), Dinarès, Morillo i Ramiro (8).

BÀSQUET SAMÀ VILANOVA, 48

Megías (14), Pérez (8), Rodríguez (4), Creixell (12) i Torres (4), cinc inicial, Miró (2), Mateos i Font (4).

Àrbitres. Ramírez i Guisado.

Parcials. 7-10, 27-21, descans, 44-39, 55-48.