El CTT Els Amics apallissa el Mollerussa amb un contundent 6 a 0 El líder passa per sobre d'un CV Terrassa sense opcions a la sorpresa

Publicat el 24 de desembre de 2019 a les 16:14
El CTT Els Amics va acomiadar l'any amb una contundent victòria davant el CTT Mollerussa per 6 a 0, en partit corresponen al grup 2 de Primera Nacional. Els egarencs ocupen la sisena posició amb un balanç de sis victòries i cinc derrotes. Els jugadors terrassencs van demostrar la seva superioritat amb una actuació impecable en que només van cedir quatre jocs en els sis partits disputats. Ramon Mampel va guanyar els seus dos partits sense cedit cap joc. Va derrotar per 3 a 0 Francesc Xavier Fontanet i Ricard Gómez. Jordi Satorras, per la seva part, va superar per 3 a 2 Ricard Gómez i per 3 a 0 Iván Fernández. Finalment, Ignasi Martínez també va resoldre de forma favorable els seus dos encontres. Per una banda va derrotar Iván Fernández per 3 a 1 i Francesc Xavier Fontanet per 3 a 1. La Lliga es reprendrà el dia 11 de gener en què els terrassencs rebran la visita a la seva pista del CTT Sallent.

El CV Terrassa femení va perdre per 3 a 0 a la pista del CEV L'Hospitalet "B", equip que encapçala la classificació del grup de Tercera Catalana femenina sense conèixer la derrota. El partit es va resoldre amb uns resultats parcials de 25-6, 25-9 i 25-5 que mostren la diferència que es va veure a la pista. L'equip local només va cometre una errada no forçada en el servei i dues en atac. Davant això, les egarenques no van poder oposar la més mínima resistència a un rival que va arrodonir un partit molt complert.