En partit corresponent a la penúltima jornada de la primera volta, el Món Femení Terrassa es va imposar per la mínima a l'avant penúltim, el Llerona. Tot i l'1 a 0, les locals van tenir el duel controlat en tot moment. Un solitari gol aconseguit per Shara Codina als primers minuts de la segona part va acabar donant els tres punts al conjunt terrassenc, que acaba l'any amb els mateixos trenta-quatre punts que el Riudoms, que és el primer classificat.
MÓN FEMENÍ TERRASSA, 1
Piñol, Viñas, Rodríguez, Codina, Vila, Rebollo, García, Carla Martínez, Barrero, Ruiz i Ventura, inicial, Mònica Martínez, Panisello, Lívia Martínez, Echegut i Granja.
LLERONA, 0
Cot, Yeste, Díaz, Figueras, Sanegre, López, Aguyé, Galisteo, Fontán, Meca i Salas, equip inicial, Solà, Masó, Bernabeu, Torre, Valero, Mergenat i Padilla.
Àrbitre. Javier López Bergés.
Gol. 1-0, minut 54, Shara Codina.
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de desembre de 2019 a les 16:14
Notícies recomenades
-
Esports Plata per a la selecció femenina júnior al Mundial de waterpolo
-
Esports El tècnic egarenc Andreu Enrich, campió amb Alemanya
-
Esports Empat del San Cristóbal contra el Sant Andreu
-
Esports Un gol al final condemna a un bon Terrassa FC
-
Esports Magnífic bronze per a la selecció femenina
-
Esports Borja López deixa el Terrassa FC