Se li va escapar un triomf importantíssim al CN Terrassa. Contra el Pallejà, segon classificat i a domicili, els egarencs van tenir la victòria molt a prop en diverses ocasions.
La primera, al minut 25, després de patir molt durant la primera meitat, els egarencs, a ritme d'un gran Pau Gamundi van assolir 8 punts de marge: 31 a 39.
Però lluny de mantenir o ampliar l'avantatge, els egarencs van col·lapsar en atac, acumulant incomptables pèrdues de pilota i males decisions en atac.
Líders tot i la derrota
Del 31 a 39 es va passar al 44-39 quan faltaven cinc minuts. En aquell moment, el CN Terrassa va ser capaç de refer-se i posar-se per davant de nou. Al final, amb el partit a cara o creu, els locals es van endur el triomf, però tot i la derrota, el CN Terrassa segueix líder del seu grup de Primera Catalana.
CEB PALLEJÀ - TAXILINE, 53
Clapé (9), García-Vao, Javier Tejada (2), Francisco Tejada (8) i Peix (7), cinc inicial, Milán (2), Rueda, Cañete (14), García (11) i Marín.
CN TERRASSA, 48
Quesada, Morales (6), Delgado (4), Martín (2) i Monterrubio (9), cinc inicial, Company (4), Fitó (5), Pol Hagenaers (4), Jan Hagenaers (2), Fuentes, Gamundi (6) i Tomás (6).
Àrbitres. Esponey i Tablada.
Parcials. 18-13, 28-26, descans, 35-39, 53-48.
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de gener de 2020 a
les 20:51
Notícies recomenades
-
Esports
Set medalles més per al CN Terrassa al Campionat d'Espanya Open de Sabadell
-
Esports
Victòries d'Atlètic i Egara i empat del CD Terrassa a la lliga femenina
-
Esports
Pau Petchamé fa el 4-3 i dona al CD Terrassa una victòria èpica amb el temps acabat
-
Esports
Victòria reparadora del San Cristóbal contra el Mollerussa
-
Esports
El Terrassa FC no perdona i guanya al camp del Porreres
-
Esports
Punt final al somni de la Copa