El San Lorenzo va tornar a ensopegar i va encadenar quatre jornades sense guanyar, amb dos empats i dues derrotes com a balanç. El conjunt terrassenc, tot i que es va avançar en el lluminós gràcies a un penal transformat per Yeray, va veure com els sabadellencs remuntaven, amb un gol a la primera part i un penal a les acaballes.
UD San Lorenzo, 1
Raúl González, Hamza, Iván (Aitor Polo, m. 81), Víctor Bermúdez (Modou, m. 75), Cristian, Xavi Pérez (Hibernón, m. 21), Yeray, Salazar, David, Adrià Andreu (Ochoa, m. 63) i Urbano (Rubén González, m. 56).
Can Rull RT, 2
Rivero, Rosel (Dani García, m. 71), Béjar, Mallen, Murciano, Carreras, Soto, Edgar (Mikel, m. 81), Rafiu (Adrián, m. 63), Dani Domínguez (Elio Jaén, m. 63) i Vigara (Alfonso, m. 63).
Àrbitre. Mohamed Akhazzan Akhazzan. Targeta groga als locals Modou, Yeray i David (2) i als visitants Béjar (2), Dani Domínguez i Mallen.
Gols. 1-0, minut 22, Yeray de penal; 1-1, minut 36, Soto; 1-2, minut 80, Mallen de penal.
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de gener de 2020 a les 20:51
Notícies recomenades
-
Esports Golejada al Potsdam en l’estrena europea del CN Terrassa
-
Esports La Cursa Fanny Sallés tindrà més de 2.500 participants
-
Esports Jordi Robirosa repassa la seva àmplia trajectòria al Club Egara
-
Esports Espanya ja té rivals per a la Pro League
-
Esports Segona posició d'Arnau Bartés que reforça el seu lideratge
-
Esports Abel Balderstone va ser 22è a l’Europeu de contrarellotge