El San Lorenzo va tornar a ensopegar i va encadenar quatre jornades sense guanyar, amb dos empats i dues derrotes com a balanç. El conjunt terrassenc, tot i que es va avançar en el lluminós gràcies a un penal transformat per Yeray, va veure com els sabadellencs remuntaven, amb un gol a la primera part i un penal a les acaballes.
UD San Lorenzo, 1
Raúl González, Hamza, Iván (Aitor Polo, m. 81), Víctor Bermúdez (Modou, m. 75), Cristian, Xavi Pérez (Hibernón, m. 21), Yeray, Salazar, David, Adrià Andreu (Ochoa, m. 63) i Urbano (Rubén González, m. 56).
Can Rull RT, 2
Rivero, Rosel (Dani García, m. 71), Béjar, Mallen, Murciano, Carreras, Soto, Edgar (Mikel, m. 81), Rafiu (Adrián, m. 63), Dani Domínguez (Elio Jaén, m. 63) i Vigara (Alfonso, m. 63).
Àrbitre. Mohamed Akhazzan Akhazzan. Targeta groga als locals Modou, Yeray i David (2) i als visitants Béjar (2), Dani Domínguez i Mallen.
Gols. 1-0, minut 22, Yeray de penal; 1-1, minut 36, Soto; 1-2, minut 80, Mallen de penal.
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de gener de 2020 a
les 20:51
Notícies recomenades
-
Esports
Set medalles més per al CN Terrassa al Campionat d'Espanya Open de Sabadell
-
Esports
Victòries d'Atlètic i Egara i empat del CD Terrassa a la lliga femenina
-
Esports
Pau Petchamé fa el 4-3 i dona al CD Terrassa una victòria èpica amb el temps acabat
-
Esports
Victòria reparadora del San Cristóbal contra el Mollerussa
-
Esports
El Terrassa FC no perdona i guanya al camp del Porreres
-
Esports
Punt final al somni de la Copa