El Les Fonts va guanyar a domicili al Vacarisses i, aprofitant la derrota del San Cristóbal "B", s'ha situat com a líder en solitari i amb un partit menys que s'ha de disputar avui a la nit. El partit el va encarrilar el conjunt visitant al final de la primera part i als inicis de la represa.
Ce vacarisses, 1
Lanzaque, John Sierra, Carlos López, David González, Erik Baena, Guerrero, Manel, Esteban, Cuevas, Alejandro i Elías, onze inicial, Hosta, Erik Castro i Oriol.
ue les fonts, 2
Jordi González, Moncho, Doval, Jerian, Morillo, Kuko, Edgar, Varona, Zamora, Fran i Curro, onze inicial, Gallego, Issam, Redondo i Barbero.
Àrbitre. Arnau Román Salvador. Targeta groga al visitant Redondo. Targeta vermella al local Erik Baena (minut 70).
Gols. 0-1, minut 44, Kuko; 0-2, minut 50, Varona; 1-2, minut 53, Erik Baena.
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de gener de 2020 a les 21:11
Notícies recomenades
-
Esports L'argentí que viurà l’Experiència Montcada-Terrassa
-
Esports Dos bronzes per continuar sumant
-
Esports La irlandesa Aoife Taaffe jugarà a l'Atlètic
-
Esports Estella Llum Tonrath, nou reforç per al Club Natació Terrassa
-
Esports El San Cristóbal cau al camp de l'Atlètic Sant Just
-
Esports El Terrassa FC femení ja prepara la temporada 2025-2026