El CP San Cristóbal va trencar el diumenge passat una ratxa de vuit jornades consecutives sense conèixer la victòria. El seu triomf per 1 a 0 contra el Santfeliuenc ha donat vida a un equip que lluita per sortir de la zona de màxim perill. Malgrat la delicada situació, la línia de joc havia millorat en les darreres setmanes, com demostren els quatre empats consecutius aconseguits des que va començar 2020. "Ens falta guanyar un partit", insistia el tècnic, Oliver Ballabriga. I el premi va arribar a la darrera jornada.
La percepció de la realitat ha sofert un canvi notable amb aquest resultat favorable. De llegir la trajectòria de l'equip en clau negativa s'ha passat a observar una realitat diferent, ja que els parroquials poden presumir ara d'enllaçar una sèrie de cinc partits seguits sense perdre i de ser un dels tres únics equips del grup que no coneix la derrota des de la represa del campionat a l'inici de 2020.
En aquesta fase de la Lliga, el San Cristóbal ha obtingut quatre empats i una victòria, set punts de quinze possibles. L'Hospitalet, líder de la competició, i Castelldefels, probablement l'equip més en forma del moment, són els altres dos invictes de 2020. En els dos casos el seu balanç ha estat de quatre victòries i un empat.
Camí ascendent
En aquest període de recuperació, el San Cristóbal ha guanyat a casa el Santfeliuenc i ha empatat amb Figueres i Cerdanyola. Fora ha sumat un punt contra Vilassar i Sants. Els seus set punts en aquest tram de la Lliga el situen com el novè equip del campionat comptabilitzen només els resultats de 2020. L'Hospitalet i Castelldefels són els equips que més punts han sumat (13) en aquest inici d'any, seguits de Pobla de Mafumet, Sant Andreu i Manresa, amb 10. Amb 9 punts estaria l'Europa i amb 8 el Terrassa i el Peralada.
El San Cristóbal, avant-penúltim a la classificació, s'ha acostat als equips que té per sobre. El Banyoles ha quedat a només 3 punts i el Santfeliuenc a 4. Guanyar alguna posició és l'objectiu per evitar conseqüències en cas de descensos compensats.
La xifra
7 punts
Són els que ha sumat el San Cristóbal en els darrers cinc partits del campionat.
ARA A PORTADA
- Josep Cadalso
- cap d'Esports del Diari de Terrassa
Publicat el
05 de febrer de 2020 a
les 20:46
Notícies recomenades
-
Esports
El camí que resta per tocar la permanència
-
Esports
Carme Ballesteros: “L’únic secret és entrenar moltíssim”
-
Esports
Amstelveen acollirà l’Europeu del 2029
-
Esports
La 25a edició del TEEH se celebrarà del 3 al 5 de juliol
-
Esports
Deu egarencs aspiren als Hockey Golden Awards
-
Esports
El Terrassa FC té quatre partits per aspirar a tot