La temporada del CN Terrassa només té una petita taca negra: els partits com a visitant. Els egarencs només han perdut cinc partits dels disset que en han disputats fins ara, tots cinc lluny del Pla del Bon Aire. Una assignatura que hauran de resoldre si volen acabar lluitant per guanyar la Lliga. Contra el Vilatorrada, els de Vicente Gómez van signar un partit més que correcte, arribant a situar-se 15 punts per sobre en el marcador (20-35), gràcies a un parcial de 0-15 a l'inici del segon quart. A partir d'aquí, bloqueig mental majúscul en atac va donar vida a un Vilatorrada amb moltes ganes de victòria. Al descans, igualtat, però avantatge visitant (34-40). De fet, els egarencs van anar quasi sempre per davant, i només als minuts finals, Roqueta i Tejero van donar la volta al partit.
Després del 'carrusel' de tirs lliures, tres de Fitó i un de Sociats (66-66), Tejero va donar vida al seus amb una bona cistella. 30 segons per jugar i bola egarenca. El Natació, però, no va trobar cistella i va acabar cedint un partit que havia tingut quasi guanyat.
CB Vilatorrada, 72
Algué (7), Zafra (10), Belmonte (2), Tejero (18) i Roqueta (19), cinc inicial, Vila, Ayala (8), Pons (3), Manzanares (5) i Llull.
CN Terrassa, 66
Sociats (6), Delgado (2), Herrero (11), Jan Hagenaers (5) i Tomás (7), cinc inicial, Company (2), Fitó (8), Pol Hagenaers (8), Fuentes, Gamundi i Quesada (8).
Àrbitres. Aguilera i Roset.
Parcials. 20-20, 34-40, descans, 53-56, 72-66.
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de febrer de 2020 a les 20:40
Notícies recomenades
-
Esports
“En defensa hem de participar tots”
-
Esports
El Terrassa FC fa els deures i passa a la següent fase de la Copa Catalunya
-
Esports
Àlex Pintado reapareixerà el mes de febrer
-
Esports
Duel clau a casa amb el Jug Dubrovnik
-
Esports
Sis punts del Vallès en la doble jornada de la Divisió d'Honor "B" masculina
-
Esports
Max Caldas, millor entrenador de l'any