El CN Terrassa va vèncer a domicili el CDN Boadilla madrileny per quatre gols de diferència (9-13) en decantar el matx al seu favor amb un parcial d'1 a 5 a la represa. El triomf manté les egarenques en el cinquè lloc de la classificació amb 21 punts, a només un del Sant Andreu, que va perdre contra el Sabadell.
El tècnic Xavi Pérez ja havia advertit que el desplaçament seria exigent. I ho va ser. El Boadilla va demostrar la seva condició d'equip revelació i va obligar les terrassenques a mostrar la seva millor versió. Es va arribar al descans amb un ajustat 6 a 5 per a les madrilenyes.
Trencar el partit
A la represa, el CN Terrassa va prémer l'accelerador i va canviar la dinàmica. Ortiz va empatar a sis només començar el tercer període, però Gallinato va recuperar l'avantatge per al Boadilla. A partir de llavors, les egarenques van intensificar la defensa, van encadenar un parcial de 0 a 4 i es van endur els punts.
CDN Boadilla, 9
Moreno, Aycart, Portillo, Fernández de Navarrete, Sara González (1), Ramos, Alba González, De Quinta, Camarena (2), Camus (2), Jiménez (1), Galklinato (3) i Álvarez-Cedrón.
CN Terrassa, 13
Domene, Peña, Panicello (1), Ortiz (3), Cantero (2), Cardona, Rodríguez, Montoya (3), Cuenda, Samper, Domènech, Leitón (4) i Tamayo.
Àrbitres. Ortega i Fernández.
Parcials. 3-2, 3-3, 1-5, 2-3.
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de febrer de 2020 a les 20:53
Notícies recomenades
-
Esports
Dani Olmo torna després d’un mes i resol el derbi
-
Esports
Riqui Puig torna a passar pel quiròfan: “És un dels moments més durs i complicats que m’ha tocat gestionar a la meva vida"
-
Esports
Un Terrassa FC molt solvent venç el Valencia Mestalla
-
Esports
Un rival crescut, en la primera cita de l’any del Terrassa FC
-
Esports
Triomf èpic d'un San Cristóbal que ha jugat amb nou tota la segona meitat
-
Esports
L’Europa “B”, primer rival de l'any del San Cristóbal