El CN Terrassa va guanyar aquest dimarts el CE Mediterrani per 21 a 18 en partit avançat a la jornada d'aquest cap de setmana, ja que els egarencs juguen divendres partit de la Champions League contra el CN Marsella. L'encontre va ser un festival ofensiu dels dos equips,El primer quart va finalitzar amb avantatge visitant per 4 a 5. El Mediterrani va disposar d'una renda de tres gols en el segon quart (5-8), però el CN Terrassa va empatar al descans: 9-9. El tercer període va finalitzar amb 14-13. Amb 15 a 14, el CN Terrassa va signar un parcial de 3 a 0 que va resultar definitiu.
La fitxa
CN Terrassa, 21
I. Aguilar, Sanahuja (3), Mora (1), Alarcón (3), Alegre (2), Prieto (1), Sánchez, Pericas (1), Barroso (4), Gutiérrez (4), Rodríguez (2), Chico, Segura.
CE Mediterrani, 18
Santís, Gorria (2), Frigola, Corres (2), Galeev (1), Minguell (3), Roca (2), Vujovic, Jordi Pérez (1), Gallego (1), Jan Pérez, Stevenson (6), Nogueras.
Àrbitres. Ortega i Cabanas
Parcials. 4-5, 5-4, 5-4 i 7-5.
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de febrer de 2020 a
les 11:01
Notícies recomenades
-
Esports
Mariona Girabent vol retirar-se guanyant un títol
-
Esports
Primera derrota dels Terrassa Reds a la lliga
-
Esports
Segona corona per al waterpolista Álvaro Granados
-
Esports
El CN Terrassa va tancar la seva participació a la Champions perdent contra l'Orizzonte
-
Esports El CN Terrassa goleja per 9 a 18 a domicili el CN Catalunya
-
Esports
El Terrassa FC no afluixa i es col·loca en places de "play-off" d'ascens