La consellera de la Presidència i portaveu del Govern de la Generalitat, Meritxell Budó, va visitar dijous a la tarda les instal·lacions del Club Natació Terrassa després d'assistir al matí a la primera reunió bilateral entre l'Ajuntament i el Govern de la Generalitat. Budó, que també és la responsable del Govern en matèria d'esports, va ser rebuda pel president del club, Jordi Martín, i els vicepresidents Cristina Rey i Joan Carles Rodríguez.
La comitiva va dur a terme una visita completa per les instal·lacions del club, les zones aquàtiques, els espais exteriors poliesportius i les sales de fitness. Posteriorment, es va desenvolupar una reunió en la qual els representants del club terrassenc li van transmetre la situació de l'entitat a nivell social, esportiu i econòmic, així com els projectes en fase de realització i algunes idees de cara al futur.
Durant la reunió, es van posar de manifest les necessitats del sector esportiu en la millora del finançament per part de l'administració catalana, tant pel que fa als clubs esportius per poder garantir el funcionament del dia a dia com per emprendre projectes d'inversions en instal·lacions.
ARA A PORTADA
-
-
-
Dubtes sobre l'impacte real de la subvenció per netejar pintades: “Amb 50.000 euros no n’hi haurà per a gaire” Joan Muñoz
-
L’Ajuntament insta a Egara Power a marxar: tenen deu dies per retirar el material de la sala Sergi Estapé
-
Els veïns d'un habitatge incendiat de Terrassa apaguen el foc abans que arribin els Bombers Redacció
Publicat el 21 de febrer de 2020 a les 21:09
Notícies recomenades
-
Esports
Primera cita fora de casa de la nova era
-
Esports
El San Cristóbal juga al camp del Vilassar
-
Esports
Futbol americà a l'antic Mercadal
-
Esports
Derbi de Champions contra el Sabadell
-
Esports
Jacobo Garrido i Paula Prats, les estrelles de la nit
-
Esports
Musta Chadlioui Jr. es penja el bronze a l’Europeu juvenil