Clara derrota del Can Parellada a una pista complicada com és la del Ripollet. Tot i això, la lectura positiva és que els egarencs van ser capaços de competir durant els primers vint minuts, arribant al descans cinc punts per sobre. Això, però, no va ser suficient per rematar la feina a la segona meitat, i allà, en aquell moment, el Ripollet va ser capaç de dominar el ritme, donant la volta a un partit que havia dominat el Can Parellada a la primera part.
Els egarencs queden ara en penúltima posició, en zona de descens directe, però a només un partit del QBasket Sant Cugat, conjunt que marca la salvació.
CB Ripollet "B", 81
Belmez (11), Chafer (7), Tornel (9), Barrera (3) i Vázquez (13), cinc inicial, Brualla (22), Montes (6), Sola (1), Sánchez i Chaparro (9).
Can Parellada, 63
Miquel Sampietro (7), Amorós (12), Oscar Carmona (6), Ros (8) i Clemente (4), cinc inicial, Garrido (3), Sergi Araya (3), Raul Carmona (12), Pau Araya (6), Elvira i Medina (2).
Àrbitres. Moreno i Mármol.
Parcials. 13-20, 34-39, descans, 52-46, 81-63.
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de febrer de 2020 a les 20:40
Notícies recomenades
-
Esports
Dani Olmo torna després d’un mes i resol el derbi
-
Esports
Riqui Puig torna a passar pel quiròfan: “És un dels moments més durs i complicats que m’ha tocat gestionar a la meva vida"
-
Esports
Un Terrassa FC molt solvent venç el Valencia Mestalla
-
Esports
Un rival crescut, en la primera cita de l’any del Terrassa FC
-
Esports
Triomf èpic d'un San Cristóbal que ha jugat amb nou tota la segona meitat
-
Esports
L’Europa “B”, primer rival de l'any del San Cristóbal