Antoni Font Sebastià, un dels fundadors del Club Halterofilia Matadepera, va morir diumenge als 87 anys i ahir va ser incinerat. Va presidir l'entitat matadeperenca, que va fundar juntament amb d'altres companys, l'any 1975, durant més d'una quinzena d'anys. Casat i amb quatre fills, Font va estar sempre vinculat a l'esport de l'halterofilia, tot i que en va practicar d'altres, com el hockey, el futbol i l'atletisme. La primera seu del CH Matadepera va ser l'antic pavelló municipal del poble, però amb els anys van anar creixent els socis i els practicants i van arribar els primers èxits.
L'any 1981, l'Ajuntament va construir un nou pavelló que va ser utilitzat pel club, l'actual Gimnàs Municipal. Font va deixar la presidència del club després dels Jocs Olímpics de Barcelona, l'any 1992. L'any següent va rebre de mans del President Jordi Pujol la medalla com a "Forjador de l'Esport Català".
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de maig de 2020 a les 20:40
Notícies recomenades
-
Esports
Dani Olmo torna després d’un mes i resol el derbi
-
Esports
Riqui Puig torna a passar pel quiròfan: “És un dels moments més durs i complicats que m’ha tocat gestionar a la meva vida"
-
Esports
Un Terrassa FC molt solvent venç el Valencia Mestalla
-
Esports
Un rival crescut, en la primera cita de l’any del Terrassa FC
-
Esports
Triomf èpic d'un San Cristóbal que ha jugat amb nou tota la segona meitat
-
Esports
L’Europa “B”, primer rival de l'any del San Cristóbal