El porter del CN Terrassa Iñaki Aguilar no continuarà la pròxima temporada al conjunt egarenc. Als seus 36 anys deixa l'entitat terrassenca, després d'haver jugat un paper clau en els èxits de les darreres temporades. El CN Terrassa incorpora en el seu lloc Pepe Motos, un porter de les màximes garanties en una posició clau per seguir aspirant a les primeres posicions de les competicions espanyoles. Pepe Motos ha complert recentment una sanció de dos anys després de donar positiu per una substància prohibida. En aquell moment era el porter titular del CN Sabadell i segon a la selecció espanyola absoluta.
La sortida d'Iñaki Aguilar deixa un buit en la plantilla egarenca, donat el pes que ha tingut en els darrers anys dins i fora de la piscina. A més, ha estat un dels jugadors més carismàtics per l'afició local gràcies al rendiment immillorable que ha ofert. Iñaki Aguilar va arribar al CN Terrassa procedent del CN Sabadell i és un dels millors porters del waterpolo espanyol dels darrers temps. Ha participat en tres Jocs Olímpics, ha guanyat una medalla de plata i un bronze en campionats del Món i un bronze europeu. Amb els seus clubs anteriors (CN Barcelona i CN Sabadell) va guanyar tres lligues, quatre Copes del Rei i una Copa Len.
Per altra banda, el CN Terrassa també s'ha assegurat la continuïtat d'una de les peces importants de la seva primera plantilla. Es tracta del madrileny Alberto Barroso, que ha signat la seva renovació. Internacional i jugador de gran capacitat realitzadora, el seu protagonisme al CN Terrassa ha estat fonamental des de la seva arribada.
ARA A PORTADA
-
-
L’Ajuntament ja estudia com invertir els 3 milions d’euros per a la millora d’escoles públiques Redacció
-
"El nostre tresor és el comerç local": la segona Fira Pirata del Roc Blanc amplia les activitats familiars Pilar Màrquez
-
Terrassa es bolca en la quarta Magic Line per investigar la histiocitosi: "Cada pas compta" Pilar Màrquez
-
La plaça Nova acollirà la Culturassa 2026 que homenatjarà el 45è aniversari del Drac i els Diables Joan Muñoz
- Josep Cadalso
- cap d'Esports del Diari de Terrassa
Publicat el
22 de maig de 2020 a
les 12:33
Notícies recomenades
-
Esports
El camí que resta per tocar la permanència
-
Esports
Carme Ballesteros: “L’únic secret és entrenar moltíssim”
-
Esports
Amstelveen acollirà l’Europeu del 2029
-
Esports
La 25a edició del TEEH se celebrarà del 3 al 5 de juliol
-
Esports
Deu egarencs aspiren als Hockey Golden Awards
-
Esports
El Terrassa FC té quatre partits per aspirar a tot