Malgrat que l'atenció en el Terrassa FC està centrada a preparar el "play off" d'ascens a Segona "B", la direcció esportiva del club continua treballant en la planificació esportiva del pròxim exercici. La incògnita en relació amb la categoria en què competirà l'equip suposa un entrebanc, ja que les decisions a prendre poden variar.
En tot cas, algunes decisions ja s'estan executant. En aquesta línia cal emmarcar l'acord obtingut amb el defensa Sergio Castillo, que arribarà provinent de l'Horta. I les negociacions que s'han mantingut amb diferents jugadors de la plantilla actual en relació amb la seva renovació. En aquest sentit, les posicions estan molt properes amb el migcampista Fernando Galeano, el porter Jose Ortega o el davanter Sergi Arranz. També s'ha parlat amb futbolistes com Lucas Viña i Àlex Fernández per avaluar escenaris de futur.
Per altra banda, el defensa Joel Cañaveras estarà una setmana de baixa després d'una lesió patida en l'entrenament del passat dijous. Joel va rebre un cop a la cama dreta i se li van aplicar set punts de sutura. Aquest accident el mantindrà de baixa uns dies.
ARA A PORTADA
- Josep Cadalso Borjas
- cap d'Esports del Diari de Terrassa
Publicat el
26 de juny de 2020 a
les 20:53
Notícies recomenades
-
Esports
“Ens van anul·lar els resultats de la passada Mitja”
-
Esports
Tot o res per a l’Atlètic Terrassa al Pau Negre
-
Esports
Jornada de comiats al Club Egara: Mariona Girabent, Maialen García i Berta Muñoz
-
Esports
Nou jugadors de Terrassa disputaran la segona part de la Pro League
-
Esports
“Treballo cada dia per ser als Jocs de Los Angeles”
-
Esports
El CN Terrassa perd per penals contra el CN Sant Andreu i es queda sense final