Ahir es va constituir el comitè organitzador de la Copa del Món femenina de hockey que es disputarà d'aquí a poc menys de dos anys a les ciutats de Terrassa i Amstelveen (Països Baixos). La primera reunió va servir per establir un calendari de futures trobades i es va determinar el funcionament del grup de treball. La representació institucional de l'Ajuntament va anar a càrrec del tinent d'alcalde de promoció econòmica i projecció de la ciutat, Isaac Albert; i del regidor d'esports, Miguel Ángel Moreno. El comitè organitzador l'integren representants de l'Ajuntament, la Diputació de Barcelona, la Generalitat, el Consejo Superior de Deportes, les federacions catalana i espanyola i els clubs de hockey de la ciutat.
de l'1 al 17 de juliol
La Copa del Món es desenvoluparà entre els dies 1 i 17 de juliol de 2022. La fase prèvia tindrà lloc a Amstelveen i els quarts de final es repartiran entre Amstelveen i Terrassa. Les semifinals, el duel pel tercer i quart lloc i la final tindran lloc a Terrassa. L'escenari de la competició terrassenca seran l'Estadi Olímpic i el Martí Colomer.
"Terrassa tornarà a ser la seu d'una gran competició esportiva d'alt nivell, que suposarà una eina de projecció internacional molt potent per a la ciutat i una gran oportunitat per a fer un salt endavant molt més enllà de l'àmbit estrictament esportiu", va assenyalar Isaac Albert. El regidor Moreno, per la seva banda, va dir: "Entrem ja en la fase definitiva per a l'organització del Mundial. Afrontem el repte amb totes les garanties d'èxit".
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de juliol de 2020 a les 19:28
Notícies recomenades
-
Esports
“En defensa hem de participar tots”
-
Esports
El Terrassa FC fa els deures i passa a la següent fase de la Copa Catalunya
-
Esports
Àlex Pintado reapareixerà el mes de febrer
-
Esports
Duel clau a casa amb el Jug Dubrovnik
-
Esports
Sis punts del Vallès en la doble jornada de la Divisió d'Honor "B" masculina
-
Esports
Max Caldas, millor entrenador de l'any