El migcampista Adri Lledó ha arribat a un acord amb el Terrassa FC per incorporar-se al club egarenc. Lledó arriba procedent de l'Andorra, club pel qual va fitxar la temporada anterior procedent del Llagostera. Ja en aquell mercat d'hivern el Terrassa va negociar la seva incorporació sense èxit. La seva incorporació permetrà dotar de més recursos el centre del camp i afegir un futbolista jove i de qualitat a una plantilla que s'ha reforçat amb l'objectiu d'aconseguir l'ascens de categoria.
Adrià Lledó Iglesias té 23 anys i després de la seva etapa juvenil a la Damm va jugar al filial del Sabadell i a l'Horta, des d'on va arribar al Llagostera.
ARA A PORTADA
Publicat el 14 d’octubre de 2020 a les 20:26
Notícies recomenades
-
Esports
Dani Olmo torna després d’un mes i resol el derbi
-
Esports
Riqui Puig torna a passar pel quiròfan: “És un dels moments més durs i complicats que m’ha tocat gestionar a la meva vida"
-
Esports
Un Terrassa FC molt solvent venç el Valencia Mestalla
-
Esports
Un rival crescut, en la primera cita de l’any del Terrassa FC
-
Esports
Triomf èpic d'un San Cristóbal que ha jugat amb nou tota la segona meitat
-
Esports
L’Europa “B”, primer rival de l'any del San Cristóbal