El CD Terrassa va desaprofitar una gran oportunitat per a situar-se quarta. Ho hagués fet de guanyar a casa el penúltim, el Tenis, però va acabar empatant a un. La davantera Tània Escaich va obrir el marcador als cinc minuts, però les de Santander van empatar al darrer període.
CD TERRASSA, 1
Pustilnik, Monroig, Naia Alonso, Arola Ycart, Forte, Pineda, Pons, Clara Ycart, Villoro, Escaich i Lena Alonso, equip inicial, Gibert, Llordés, Mata, Maturana, Adell i Fonollosa.
RS TENIS, 1
Caruso, Borgarucci, Poo, Cabut, De Beraza, Cairoli, Mesones, Bousquet, Civera, Garayo i Floranes, equip inicial, Pérez, Fernández, Losada, Gutiérrez-Liébana i Camarero.
Àrbitres. Franc Tormo i Alejandro Maflá. Targetes grogues a la local Arola Ycart i a la visitant Ana Bousquet.
Gols. 1-0, m. 5, Tània Escaich; 1-1, m. 58, Paula Mesones.
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de novembre de 2020 a les 21:04
Notícies recomenades
-
Esports “Ara, la realitat a Tercera és molt diferent que abans”
-
Esports Estrena al camp de l’Espanyol “C”
-
Esports “És satisfactori seguir a la lluita per les medalles”
-
Esports Les finals del Campionat de Catalunya de hockey, el 7 de setembre i a l'Estadi Martí Colomer
-
Esports Ana Calvo i Lola Brea reforçaran l'Egara femení
-
Esports “Intento adaptar-me a tots els contextos”