En el seu debut a la banqueta del Terrassa FC, Joan Bacardit va aconseguir un empat a un gol al camp del Pallejà, avantpenúltim classificat. Samanta Lozano va avançar les egarenques, però just abans del descans, Jesica Guillén va establir l'1 a 1 definitiu. El Terrassa FC va jugar la darrera mitja hora amb una jugadora menys.
CF PALLEJÀ, 1
Zambrano, Perea, Navalón, Fernández (Urgelés, minut 86), Ayma, Caballero, Alonso (Vila, minut 78), Lluch, Guillén, Torras (Saubi, minut 70) i Vilar (Andrino, minut 46).
TERRASSA FC, 1
Vilaseca, Lozano, Domene, Alegre, Rodríguez (Molina, minut 62), Sellarès, Pueyo, De Fulgencio, Vila (Miranda, minut 52), Sanz i Martín (Ventura, minut 52).
Àrbitre. Florencia Andrea Muñoz Di Giovambattista. Va ensenyar targetes grogues a la jugadora local Lluch i a la visitant Rodríguez. Va expulsar, per doble amonestació, a la visitant Miranda al minut 62.
Gols. 0-1, minut 11, Samanta Lozano; 1-1, minut 44, Jesica Guillén.
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de desembre de 2020 a
les 21:07
Notícies recomenades
-
Esports
Joan Vidal: "Aquest aprenentatge pot ser una eina molt bona"
-
Esports
Or i bronze per a l'Atlètic a l'EHCO Trophy d'Utrecht
-
Esports
El Kampong s'imposa 3-2 al Gantoise i es proclama campió d'Europa
-
Esports
Oriol Torras: "Tinc moltes ganes de començar a treballar amb el Club Egara"
-
Esports
El Terrassa FC no pot evitar un empat a zero a casa
-
Esports
Jacobo Garrido: "“El meu gran objectiu és la medalla olímpica”