ARA A PORTADA
Publicat el
10 de febrer de 2021 a
les 04:00
Aquest cap de setmana arrencarà la segona volta de la lliga de Divisió d'Honor masculina. Sandra Adell i Fran Tormo arbitraran el Línia 22-Tenis. El Júnior-Atlètic el dirigiran Dani Rodríguez i Álvaro López, el Polo-CD Terrassa Màrius Cuadrat i Carlos Dolz i el Jolaseta-Egara Eduardo García i Rubén Rodríguez. A la màxima categoria femenina, Gema Calderón i Jordi Puig dirigiran dissabte el Club de Campo-Atlètic, Narcís Carrió i Marc Hellín el Terrassa-Polo i Jordi Puig i Carlos García el San Pablo Valdeluz-Club Egara.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Competir plegats: la nova realitat dels esports mixtos
-
Esports
Canvi de grup del Terrassa FC per a la pròxima temporada
-
Esports
Un Natació en forma busca bitllets a Palma
-
Esports
Espanya remunta i derrota l’Argentina a la Pro League femenina
-
Esports
L’EHC, campió d'Espanya de Mamis Authentic
-
Esports
133 premiats a la Nit dels Campions del Vallès Occidental