Al CN Terrassa, que havia començat intens en defensa i precís en atac, se li han apagat els llums i ha vist com el conjunt de la Nova Escullera anava imposant la seva versatilitat ofensiva.
Els parcials del matx l'expliquen amb claredat: 2-1, 3-4, 0-3 i 1-4. El Natació, que empatava a 5 al descans, ha intentat enganxar-se al partit en tot moment, però les superioritats es desaprofitaven i els de Víctor González han anat fent forat fins al 6 a 12 definitiu. El parcial dels dos darrers períodes ho diu tot: 1 a 7.El CN Terrassa cau per 6 a 12 davant del CN Barcelona
Esports
Un parcial de 2 a 11 ha condemnat un equip que s'ha quedat sense gol
- El CN Terrassa femení arrenca golejant
ARA A PORTADA
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el
23 d’octubre de 2021 a
les 21:25
Actualitzat el
24 d’octubre de 2021 a les
14:38
Dues victòries i dues derrotes és l'irregular balanç del CN Terrassa a la lliga de Divisió d'Honor de waterpolo. Els pupils de Dídac Cobacho han caigut aqurst dissabte per 6 gols a 12 a la piscina de l'Àrea Olímpica en un duel clarament dominat pels cenebistes.
El matx, però, ha començat força bé per als egarencs. Al primer minut del segon període, un gol d'Alberto Barroso, ha significat el 4 a 1. El partit semblava encarrilat pet als egarencs. Res més lluny de la realitat. El demolidor parcial següent ha estat de 2 gols a 11.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
L'Espanya-Bèlgica del Mundial es podrà veure en una pantalla gegant a Ca n'Anglada
-
Esports
Itàlia domina el Trofeu Internacional Ciutat de Terrassa
-
Esports
L’All Star converteix l’Sferic en una gran festa del bàsquet
-
Esports
La premsa torna a passar per damunt dels polítics
-
Esports
Helena Oma, campiona del torneig de bàsquet 3x3 de Bucarest
-
Esports
Saúl Granados jugarà la temporada vinent al CN Terrassa