Una multa de 250 euros al Terrassa per llançar paper higiènic
El Comitè de Competició castiga el club egarenc per un incident en l'últim partit
- Un nou parc de Bombers al 2024
ARA A PORTADA
- Josep Cadalso Borjas
- cap d'Esports del Diari de Terrassa
Publicat el
03 de novembre de 2021 a
les 20:49
El Comitè de Competició de la Federació Espanyola de Futbol ha sancionat el Terrassa FC amb una multa de 250 euros pel llançament d'uns rotllos de paper higiènic al terreny de joc durant el partit del diumenge contra el Tarazona. El càstig ha causat sorpresa en el club egarenc, ja que es va tractar d'un parell de rotllos que no van causar cap problema i van ser retirats pel porter visitant després del primer gol egarenc. L'àrbitre va reflectir en l'acta de l'encontre aquest detall pel qual ha estat sancionat el Terrassa FC.
Per altra banda, el davanter Aythami serà sotmès avui a una ressonància magnètica per conèixer l'abast de la seva lesió al genoll. El jugador no ha entrenat amb els seus companys i sembla molt dubtosa la seva presència en el partit d'aquest diumenge al camp del Teruel.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Un Natació en forma busca bitllets a Palma
-
Esports
Espanya remunta i derrota l’Argentina a la Pro League femenina
-
Esports
L’EHC, campió d'Espanya de Mamis Authentic
-
Esports
133 premiats a la Nit dels Campions del Vallès Occidental
-
Esports
El Terrassa FC fitxa dos futbolistes bascos
-
Esports
El combinat masculí derrota el cuer, Pakistan, i cau contra el líder, Bèlgica