Situen Diego Garzón com a futur jugador del Terrassa FC
El lateral dret ha arribat a un acord per deixar el Lleida Esportiu
- El Terrassa FC aprèn a guanyar fora
ARA A PORTADA
-
-
L’Ajuntament ja estudia com invertir els 3 milions d’euros per a la millora d’escoles públiques Redacció
-
"El nostre tresor és el comerç local": la segona Fira Pirata del Roc Blanc amplia les activitats familiars Pilar Màrquez
-
VÍDEO | “Això és una merda”: Marc Giró esclata a Terrassa en veure el plató del seu nou programa Laura Massallé
-
50 anys acostant la cultura a l’escola: “Cap infant hauria de quedar-se sense anar al teatre” Arnau Fort
- Josep Cadalso
- cap d'Esports del Diari de Terrassa
Publicat el
21 de novembre de 2021 a
les 19:21
El Terrassa FC podria ser el pròxim destí del lateral dret Diego Garzón, futbolista del Lleida Esportiu que ha arribat a un acord amb aquest club per deixar la plantilla. Segons informa el diari Segre, el Terrassa seria el club que incorporaria el futbolista quan s'obri el mercat d'hivern al mes de gener. El club egarenc disposa actualment de dos jugadors en aquesta posició, Bruno i Salva, però el segon està tenint molt poca participació. Aquest diumenge, malgrat la baixa per sanció de Bruno ha estat Pelegrín que ha ocupat el seu lloc en l'onze titular.
Diego Garzón té 25 anys, és nascut a la ciutat d'Atarfe, de la província de Granada. i va arribar al Lleida Esportiu aquesta temporada procedent del Prat. Es va formar al Badalona i a la Damm i posteriorment ha defensat les samarretes d'equips com Sabadell "B", Prat, en dues etapes, Alavés "B", Peralada, Girona "B", Pobla de Mafumet i Granollers.
El Terrassa FC disposa d'una fitxa lliure en aquests moments i resta a l'espera del diagnòstic definitiu de Carlos Martínez per buscar un substitut en el mercat d'hivern si es confirma la gravetat de la seva lesió al genoll.
Notícies recomenades
-
Esports
El camí que resta per tocar la permanència
-
Esports
Carme Ballesteros: “L’únic secret és entrenar moltíssim”
-
Esports
Amstelveen acollirà l’Europeu del 2029
-
Esports
La 25a edició del TEEH se celebrarà del 3 al 5 de juliol
-
Esports
Deu egarencs aspiren als Hockey Golden Awards
-
Esports
El Terrassa FC té quatre partits per aspirar a tot