- El CN Terrassa femení goleja el Barceloneta
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de novembre de 2021 a
les 20:08
L'equip femení del CN Terrassa ha derrotat aquest dissabte per 19 a 10 el Barceloneta en partit de la Divisió d'Honor disputat a l'Àrea Olímpica. Les egarenques han estat molt superiors a un rival que ocupa els darrers llocs de la taula.
L'equip de Xavi Pérez ha sortit molt concentrat i ha signat un 5 a 0 d'inici. El Barceloneta ha reduït distàncies abans del final del primer quart. Un altre parcial de 5 a 1 per les locals ha deixat el resultat en un contundent 10 a 2 al descans.
El Barceloneta ha guanyat el tercer quart per 3 a 4. Però en l'últim quart el CN Terrassa ha recuperat la iniciativa i amb un 6 a 4 ha tancat el partit amb un definitiu 19 a 10.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Un Natació en forma busca bitllets a Palma
-
Esports
Espanya remunta i derrota l’Argentina a la Pro League femenina
-
Esports
L’EHC, campió d'Espanya de Mamis Authentic
-
Esports
133 premiats a la Nit dels Campions del Vallès Occidental
-
Esports
El Terrassa FC fitxa dos futbolistes bascos
-
Esports
El combinat masculí derrota el cuer, Pakistan, i cau contra el líder, Bèlgica