Gerard Clapés debuta avui a l’Europeu “B” davant d’Ucraïna
Els dos primers classificats pujaran de categoria a Paredes (Portugal)
- Els guanyadors dels Goya que s'han format a l'Escac, a Terrassa
ARA A PORTADA
-
-
La Coffee Party s'estrena amb èxit i omple el Vapor de Prodis: "Ha vingut gent de totes les edats" Alejandro García
-
Argemí Garden Center, botiga centenària: “Tot el que puguis imaginar, ho fem florir” Alejandro García
-
-
Turisme i transport, colpejats per la guerra: “Buscar una companyia alternativa és molt més car, d’uns 1.000 euros per bitllet” Joan Muñoz
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el
14 de gener de 2022 a
les 07:00
Actualitzat el
14 de gener de 2022 a les
13:41
Assolir l’ascens a la màxima categoria (pugen els dos primers) és l’objectiu de la selecció espanyola absoluta masculina al Campionat d’Europa “B” que se celebrarà entre avui i diumenge al pavelló multiusos de la ciutat de Paredes, a l’est de la ciutat portuguesa de Porto.
El jugador del Club Egara Gerard Clapés serà l’únic representant terrassenc en aquesta competició, ja que l’altre, Edu de Ignacio-Simó, ha quedat finalment descartat. El seleccionador espanyol, Federico González, s’ha endut un total de 12 internacionals a Portugal. A banda de Clapés, la resta de convocats són els següents: Adrián Rafí, Joan Martínez, Andreas Rafí i Pol Compta (Barça); Manuel Prol, David Álvarez-Villabol, Juan Muñoz, César Curiel i Nacho Cobos (Complutense); Enrique Zorita (Club de Campo); i Xurxo Cid (Barrocas).
Avui a les 11 hores, Espanya debutarà davant d’Ucraïna i a les 15 hores s’enfrontarà a Croàcia. Demà a les 12.30, el rival dels espanyols serà Polònia i a les 18.30 jugaran contra els amfitrions, Portugal. La competició s’acabarà diumenge amb dos partits més: a les 9.30 contra Turquia i a les 14.30 davant d’Eslovàquia.
“No només volem pujar, sinó també guanyar el campionat. Polònia serà el rival més complicat”, assenyala el seleccionador.
Notícies recomenades
-
Esports
Punt final al somni de la Copa
-
Esports
Joan Vidal deixarà la banqueta del Club Egara femení
-
Esports
Un altre derbi vallesà a les semifinals de la Copa
-
Esports
Dos ors més: Isak Fernández en 100 papallona i el relleu de 4x100 lliure masculins
-
Esports
Darrera oportunitat per al CD Terrassa
-
Esports Ocasió per continuar sumant de tres en tres