Sanku demana la baixa al Lleida per fitxar pel Terrassa
El club li ha pagat una mensualitat i no pot sortir lliure
- Sanku demana la baixa al Lleida per fitxar pel Terrassa
ARA A PORTADA
- Josep Cadalso Borjas
- cap d'Esports del Diari de Terrassa
Publicat el
27 de gener de 2022 a
les 19:35
El davanter del Lleida Esportiu Sanku ha comunicat aquest dijous als responsables del Lleida Esportiu el seu desig de deixar el club per incorporar-se al Terrassa FC. El futbolista s'ha entrevistat amb l'entrenador i el director esportiu i està a l'espera de fer-ho amb el nou propietari per arribar a un acord i deixar l'entitat. Sanku ha rebut aquests dies l'import d'una de les tres mensualitats que el club tenia pendent amb ell, circumstància que l'impedeix sortir de forma automàtica. Per tant, necessita arribar a un acord per poder executar l'acord que té amb el club egarenc abans del pròxim dilluns que és el dia que es tanca el mercat d'hivern.
Per altra banda, el Terrassa continua a l'espera que es concreti la sortida de Pol Prats del Nàstic de Tarragona per oficialitzar l'arribada d'aquest jugador. També amb ell hi ha un acord condicionat a la seva sortida del conjunt tarragoní.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Un Natació en forma busca bitllets a Palma
-
Esports
Espanya remunta i derrota l’Argentina a la Pro League femenina
-
Esports
L’EHC, campió d'Espanya de Mamis Authentic
-
Esports
133 premiats a la Nit dels Campions del Vallès Occidental
-
Esports
El Terrassa FC fitxa dos futbolistes bascos
-
Esports
El combinat masculí derrota el cuer, Pakistan, i cau contra el líder, Bèlgica