Terrassa coronarà el pròxim campió mundial
Esports
Argentina, Austràlia, Alemanya i Països Baixos, els aspirants a la corona
- Obert el període per a les eleccions a Síndic a Rubí
ARA A PORTADA
-
Terrassa La Generalitat adjudica la construcció de 119 habitatges de lloguer assequible a Terrassa Pilar Màrquez
-
Esports L'Espanya-Bèlgica del Mundial es podrà veure en una pantalla gegant a Ca n'Anglada Jordi Guillem
-
Terrassa VÍDEO | Els Bombers alerten de "represes importants" a Sentmenat i de condicions "extraordinàriament crítiques" Redacció
-
- Josep Cadalso Borjas
- cap d'Esports del Diari de Terrassa
Publicat el
15 de juliol de 2022 a
les 20:00
Actualitzat el
15 de juliol de 2022 a les
20:02
Aquest cap de setmana finalitza el Mundial femení a l’Estadi Olímpic de Terrassa. Dues setmanes del millor hockey arriben al seu punt final amb la disputa dels partits definitius. Aquest dissabte es juguen les semifinals i el diumenge el partit per la medalla de bronze i la gran final de la competició.
Malgrat l’absència de la selecció espanyola en aquesta fase del campionat, després de la seva eliminació a quarts de final contra Austràlia, l’organització espera un ambient espectacular en les dues jornades. Pel que fa a la sessió d’avui dissabte, ahir s’havien venut unes quatre mil entrades i la previsió és que avui uns cinc mil espectadors passin per les graderies del recinte egarenc. Per la jornada final de demà, la venda va arribar ahir a les cinc mil localitats i és previsible que es pengi el cartell de bitllets exhaurits en una final per a la història de l’esport terrassenc.
El primer partit de la jornada d’aquest dissabte serà el que enfrontarà les seleccions dels Països Baixos i Austràlia. Dues seleccions que arriben amb una trajectòria impecable, amb ple de victòries i que van ser campiones del seu grup a la primera fase. El conjunt neerlandès va eliminar Bèlgica als quarts de final, mentre que Austràlia va ser el botxí d’Espanya.
Països Baixos és el principal favorit al títol. Ha guanyat els dos darrers mundials, és també l’actual campiona olímpica i ocupa el primer lloc del rànquing mundial. El conjunt australià busca un lloc a la final amb la garantia que significa la solidesa mostrada fins al moment. Amb tres títols olímpics i dos mundials, el combinat oceànic és un dels grans del concert internacional i aspira al podi després de la quarta plaça en la darrera edició.
A les 21.30 la segona semifinal enfrontarà els combinats d’Argentina i Alemanya. Les sud-americanes apareixen com a favorites en aquest partit, sòlides en el campionat com han demostrat en cadascun dels compromisos que han afrontat. A més, el suport de la graderia que ha estat característic durant tot el Mundial jugarà a favor seu. Argentina és la vigent subcampiona olímpica i campiona de la Pro League.
La jornada final del diumenge s’iniciarà amb el partit per la medalla de bronze a les 18.30 hores. I a les 21.30 hores està prevista la gran final per coronar la selecció campiona.
Aquest dissabte s'ha organitzat un homenatge a les components de la selecció espanyola femenina que es va proclamar campiona olímpica a Terrassa el 1992. Serà abans de la segona semifinal de la Copa del Món.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Itàlia domina el Trofeu Internacional Ciutat de Terrassa
-
Esports
L’All Star converteix l’Sferic en una gran festa del bàsquet
-
Esports
La premsa torna a passar per damunt dels polítics
-
Esports
Helena Oma, campiona del torneig de bàsquet 3x3 de Bucarest
-
Esports
Saúl Granados jugarà la temporada vinent al CN Terrassa
-
Esports
El CN Terrassa incorpora la internacional australiana Alice Williams