El Jabac assumeix la gestió del Cerdanyola "B", de Segona Catalana
El conjunt egarenc tornarà a tenir un equip amateur
ARA A PORTADA
-
-
Comencen les obres per reparar amb injeccions de resina els assentaments de la plaça del Gas Pilar Màrquez
-
Un Sant Joan sense por: Terrassa torna a repartir calmants naturals per a gossos i gats Pilar Màrquez
-
-
La Farmàcia Magaña celebra els seus 50 anys: "La gent no només ve pels medicaments, busquen consells" Joan Muñoz
Publicat el
10 d’agost de 2022 a
les 20:04
Actualitzat el
10 d’agost de 2022 a les
20:15
El Jabac assumirà aquesta temporada la gestió del Cerdanyola "B", que milita a la Segona Catalana. El club que presideix Carles Mota fa una aposta per tenir un equip on puguin anar jugadors que acabin la seva etapa juvenil i en una categoria superior respecte a la qual va estar el ja desaparegut filial, que militava a la Quarta Catalana.
Aquest conjunt, que el primer any passarà a denominar-se com a Cerdanyola "B" Jabac, el dirigirà el tècnic Edu Mota, mentre que Àlex López serà l'entrenador del juvenil "A" que disputarà la Lliga Nacional Juvenil.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Jordi Delás veu recompensada la seva tasca silenciosa pel hockey més social amb l'Stick d'Or
-
Esports
Txell Vizcaino marxa de l'Atlètic per anar a Bèlgica
-
Esports
Espanya reprèn diumenge la Pro League a Bèlgica
-
Esports
Dos terrassencs, cara a cara a la final de la Champions de waterpolo
-
Esports
Set baixes als equips de waterpolo del CN Terrassa
-
Esports
Jordi Fitó entrenarà el segon equip femení del Júnior