Tres medalles per al Draco Sagittariis al campionat d’Espanya
Or per a Sergi Cebrián, plata per a Alexandra Moura i bronze per a Ignasi Gallardo
- Tres medalles per al Draco Sagittariis al campionat d’Espanya
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de setembre de 2022 a
les 16:31
Actualitzat el
22 de setembre de 2022 a les
16:32
La localitat madrilenya de Gargantilla de Lozoya y Pinilla de Buitrago va acollir el campionat d’Espanya de Camp IFAA. Aquesta competició va comptar amb la participació de tres arquers del club Draco Sagittariis de Terrassa.
Alexandra Moura va obtenir la medalla de plata en la modalitat d’arc compost després d’obtenir una marca de 1.437 punts en el total dels tres circuits realitzats durant el cap de setmana, entre dissabte i diumenge. Tot i dur a terme una gran actuació durant el “húnter” del diumenge amb 479 punts, 13 més que la madrilenya Maria Parra, va haver de conformar-se amb la medalla de plata. Aquesta segona posició se suma al bronze i la plata obtinguts durant la lliga i el campionat de Catalunya d’aire lliure.
Per la seva banda, els seus companys d’equip Ignasi Gallardo i Sergi Cebrián van participar en la modalitat d’arc recorbat olímpic. per a Gallardo. Aquest va ser el seu debut en competició. Va obtenir un bronze després de sumar 1262 punts durant el campionat.
Cebrián, per la seva banda, es va proclamar campió en sumar 1.508 punts, una gran marca amb molt bones sensacions de tir a dues setmanes de la disputa del Campionat del Món de Yankton. En aquest cas es competirà en la modalitat de World Archery.
Notícies recomenades
-
Esports
El camí que resta per tocar la permanència
-
Esports
Carme Ballesteros: “L’únic secret és entrenar moltíssim”
-
Esports
Amstelveen acollirà l’Europeu del 2029
-
Esports
La 25a edició del TEEH se celebrarà del 3 al 5 de juliol
-
Esports
Deu egarencs aspiren als Hockey Golden Awards
-
Esports
El Terrassa FC té quatre partits per aspirar a tot