
Mario Mollà i Alberto Lozano nedaran el Mundial de Melbourne
La competició es desenvoluparà del 13 al 18 de desembre

- El festival de noves tendències en l'escena artística ja camina
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de setembre de 2022 a les 19:32
La Federació Espanyola de Natació va donar a conèixer la llista de convocats per al Campionat del Món Absolut de natació en piscina curta que se celebrarà a Melbourne (Austràlia) del 13 al 18 de desembre. Entre els deu escollits, figuren els nedadors del Club Natació Terrassa Mario Mollà i Alberto Lozano.
Ambdós nedadors han estat seleccionats per participar en proves de relleus. Mollà disputarà el 4x100 estils i el relleu de 4x100 lliure. Lozano serà un dels components del relleu de 4x100 estils.
[caption id="attachment_419862" align="aligncenter" width="700"]
Mario Mollà, nedador del CN Terrassa[/caption]
La llista està formada per vuit nedadors més. Es tracta de Carlos Garach (Churriana), Joan Lluís Pons (Sant Andreu), Carles Coll i Sergio de Celis (Sabadell), Hugo González (Madrid), Luis Domínguez (Olivar), Àfrica Zamorano (Sant Andreu) i Paula Otero (Arteixo).

Notícies recomenades
-
Esports El Borac de Bòsnia i Hercegovina anuncia el fitxatge de Siereveld
-
Esports El futur del hockey, a les Pedritxes
-
Esports Cinc medalles per al CN Terrassa al Campionat d'Espanya de Palma
-
Esports Les lligues de hockey començaran el 14 de setembre
-
Esports Bons resultats per al Club de Peses Terrassa a Saragossa
-
Esports Espanya jugarà dijous els quarts de final del Mundial sub-20 de waterpolo