Oportunitat del San Cristóbal per fer de casa una fortalesa
El conjunt parroquial rep demà a les 12.00 hores al Municipal de Ca n’Anglada un Castelldefels que la setmana passada va obtenir la seva primera victòria a la competició

- Al Terrassa FC només li val guanyar diumenge al Congost
ARA A PORTADA
Publicat el 01 d’octubre de 2022 a les 13:35
Actualitzat el 30 de setembre de 2022 a les 21:40
Després de l’empat al camp del Sants de la passada jornada, el San Cristóbal es retroba amb el Municipal de Ca n’Anglada on, demà a partir de les 12.00 hores, rebrà al Castelldefels, un equip que va començar la lliga amb dues derrotes, però que diumenge passat va sumar els seus tres primers punts després de derrotar en el seu camp al Girona “B”. Per aquest compromís, el tècnic dels parroquials Oliver Ballabriga recupera el concurs del defensa Max Llovera i el davanter Cucu, absents l’últim compromís a causa dels partits internacionals que van disputar amb la selecció d’Andorra.
En aquesta oportunitat, l’entrenador del San Cristóbal podria alinear de sortida a Varo a la porteria, Óscar Sierra, Max Llovera, Ricki i Adri Montoro a la línia defensiva, Guillem i Yeray Sabariego al doble pivot, Abde, Kevin i tom a la línia de mitges puntes, amb Mario Cantí com a jugador més avançat.
Ballabriga veu al Castelldefels com un equip “semblant al nostre”, amb bons jugadors i que practica un joc físic. El tècnic va comentar que “sabem que serà un partit molt difícil perquè ells lluiten molt i saben fer servir el joc aeri i treballen molt”.
L’entrenador dels parroquials va dir que “després de dos partits sense perdre, volem sumar de nou tres punts a casa” i va afegir que “hem d’aconseguir mantenir la porteria a zero, que fins ara no ho hem aconseguit” i també que és important no començar perdent, com ha passat a les tres primeres jornades”.
Notícies recomenades
-
Esports En record del jugador de l'Sferic Alberto Pérez
-
Esports Espanya tanca la Pro League a Berlín
-
Esports Dilluns s'inaugura l'Espai Hockey de la Casa de l'Esport
-
Esports Catalans, valencians, balears i un aragonès, rivals del Terrassa FC
-
Esports Oriol Antolí: més de quatre dies corrent sense parar
-
Esports El San Cristóbal renova al porter Carles Segura