César Castro, a Knoxville amb la selecció espanyola
Després de la competició, Castro prendrà part en una estada amb el combinat estatal a la Pine Crest School de Florida, que es perllongarà fins al dissabte 28 de gener
- César Castro, a Knoxville amb la selecció espanyola
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de gener de 2023 a les 15:53
El nedador del CN Terrassa César Castro afrontarà entre dijous i dissabte la TYR Pro Swim Series que se celebrarà a l’Allan Jones Intercollegiate Aquatic Center de Knoxville, als Estats Units, com a integrant de la selecció espanyola absoluta. Castro disputarà un total de tres proves. Debutarà dijous en els 200 metres lliure. Divendres afrontarà els 400 lliure i clourà la seva participació dissabte en els 100 metres lliure.
Després de la competició, Castro prendrà part en una estada amb el combinat estatal a la Pine Crest School de Florida, que es perllongarà fins al dissabte 28 de gener. La llista de convocats està formada per cinc nedadors. A més de Castro, han estat escollits Emma Carrasco i Ian Florencio (CN Sant Andreu), Ignacio Campos (CD Nados Castellón) i Manuel Martos (CN Sabadell).
Notícies recomenades
-
Esports
El Natació s'imposa per 7 a 17 a l'Horta a la lliga femenina
-
Esports
Plàcida golejada del CN Terrassa davant l'Encinas de Boadilla
-
Esports
Un punt per al Terrassa FC en un partit sense gols
-
Esports
Repòquer de Pau Petchamé davant del Taburiente
-
Esports
El San Cristóbal cau a casa amb un gol en el temps afegit
-
Esports
El Club Egara fa bons els pronòstics i s'endú el derbi femení