El CN Terrassa també guanya el Barceloneta a la lliga
Pili Peña, amb tres gols, ha estat la màxima realitzadora de les egarenques
- El CN Terrassa també guanya el Barceloneta a la lliga
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de febrer de 2023 a
les 23:00
Actualitzat el
22 de febrer de 2023 a les
23:44
El CN Terrassa ha derrotat per 9 a 4 el Barceloneta en partit ajornat de la tretzena jornada de la lliga femenina de Divisió d'Honor de waterpolo. Les egarenques ja van superar el passat divendres el conjunt mariner als quarts de final de la Copa de la Reina. El partit s'ha jugat aquest dimecres a la piscina de l'Àrea Olímpica. Amb aquest resultat, el CN Terrassa ocupa la cinquena posició a la classificació, a tres punts del Mediterrani que marca la zona de "play-off", però amb un partit menys.
Nerea Martín ha avançat el Barceloneta en els primers instants del partit, però aquest ha estat l'únic avantatge de les visitants en el partit. El CN Terrassa ha remuntat el resultat amb dos gols de Pili Peña. Júlia Cereijo ha empatat posteriorment pel Barceloneta i Paula Camus ha transformat el 3 a 2 a 38 segons del final del període, resultat amb el qual ha finalitzat el primer quart.
El segon quart ha començat amb el mateix equilibri i Marta Madre ha tornat a empatar per les barcelonines. El CN Terrassa ha millorat defensivament i primer Paula Camus i després Noelia Cuenda han anotat els dos gols que han portat el marcador al 5 a 3 amb el qual s'ha arribat al descans.
Les egarenques han obtingut una renda màxima de tres gols a l'inici del tercer quart, amb el gol anotat per Fleurien Bosveld. Marta Madre ha reduït distàncies posteriorment i novament Bosveld ha superat la portera visitant per fer el 7 a 4, resultat amb el qual ha finalitzat el tercer perìode.
El CN Terrassa ha gestionat amb encert l'avantatge i en el darrer quart ha sentenciat el partit. Noelia Cuenda ha fet el 8 a 4 i Pili Peña ha tancat el partit amb el novè gol de les egarenques. A 35 segons del final, Cereijo ha fallat un penal favorable al Barceloneta.
Notícies recomenades
-
Esports
El camí que resta per tocar la permanència
-
Esports
Carme Ballesteros: “L’únic secret és entrenar moltíssim”
-
Esports
Amstelveen acollirà l’Europeu del 2029
-
Esports
La 25a edició del TEEH se celebrarà del 3 al 5 de juliol
-
Esports
Deu egarencs aspiren als Hockey Golden Awards
-
Esports
El Terrassa FC té quatre partits per aspirar a tot