Stefania Piris, nova responsable de l'ARC femení de hockey
Substituirà Sílvia Bonastre a final de temporada
- Stefania Piris, nova responsable de l'ARC femení de hockey
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de febrer de 2023 a les 11:00
La Federació Catalana de Hockey ha anunciat el nomenament de Stefania Piris com a responsable d'Alt Rendiment Català femení a partir del final d'aquesta temporada. Piris substituirà Sílvia Bonastre, que ha anunciat que deixa aquesta responsabilitat quan finalitzi aquest exercici.
Exjugadora del Júnior de Sant Cugat, entrenadora al Club Egara i tècnica del programa ARC femení, Piris ja coneix la metodologia de treball de les seleccions catalanes i forma part de l'staff de l'equip que disputarà el Campionat d'Espanya sub-16 a l'Egara. L'entrenadora compta amb la titulació de nivell 2 de l'Escola Catalana de l'Esport. Entre els seus objectius destaca continuar ampliant el nombre de jugadores del programa ARC i ajudar els clubs catalans a millorar el nivell de les jugadores en tots els aspectes del joc.
Sílvia Bonastre ha decidit deixar la responsabilitat femenina de l'Alt Rendiment Català després de 4 anys al capdavant. Bonastre ha assolit un campionat d'Espanya autonòmic en categoria sub-16 i 4 en sub-18. Bonastre continuarà involucrada en diferents projectes de la Federació Catalana.
Notícies recomenades
-
Esports
El Natació s'imposa per 7 a 17 a l'Horta a la lliga femenina
-
Esports
Plàcida golejada del CN Terrassa davant l'Encinas de Boadilla
-
Esports
Repòquer de Pau Petchamé davant del Taburiente
-
Esports
El San Cristóbal cau a casa amb un gol en el temps afegit
-
Esports
El Club Egara fa bons els pronòstics i s'endú el derbi femení
-
Esports
Mínima d'Hugo González per a l'Europeu de Polònia