Una final per a Terrassa FC i Hércules
Esports
Els dos equips estan empatats a punts i aspiren a jugar el "play-off"
- Una final per a Terrassa FC i Hércules
ARA A PORTADA
- Josep Cadalso Borjas
- cap d'Esports del Diari de Terrassa
Publicat el
01 d’abril de 2023 a
les 08:45
Actualitzat el
31 de març de 2023 a les
17:52
Terrassa FC i Hércules estan empatats a 38 punts, a un de distància del Formentera, que és qui marca la darrera plaça de promoció d’ascens. Aquest diumenge, a les 18 hores, s’enfronten a l’estadi Rico Pérez en un partit transcendent pel futur d’ambdós. A més, ni egarencs ni alacantins han evitat els resultats negatius a les darreres setmanes. El Terrassa només ha sumat 1 punt en 2 partits; l’Hércules n’ha fet 4 de 12 possibles.
“Per escenari, rival, situació i moment, aquest és un gran partit. I aquests grans escenaris són els que vol qualsevol jugador”, comenta l’entrenador del Terrassa FC, Jordi López. “No serà un partit definitiu, però si serà molt important perquè estem parlant d’un rival directe. I els partits ja no són de tres punts.”
El Terrassa va patir ahir un nou entrebanc en el cúmul de lesions que ha tingut en els darrers mesos. En aquest cas, l’afectat és el porter Jose Ortega, que es va lesionar a la sessió preparatòria. Un problema muscular el deixa fora de la convocatòria i la seva plaça la cobrirà Jaume Giol, del filial. El tercer porter, Marc Vila, ha estat cedit al Vic i malgrat que entrena amb la plantilla no està en disposició de ser convocat. Ortega encara no ha debutat a la lliga i les seves aparicions aquesta temporada s’havien limitat als partits de Copa Federació.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
El Terrassa FC jugarà a la Tercera Federació femenina la temporada vinent
-
Esports
L'Espanya-Bèlgica del Mundial es podrà veure en una pantalla gegant a Ca n'Anglada
-
Esports
Itàlia domina el Trofeu Internacional Ciutat de Terrassa
-
Esports
L’All Star converteix l’Sferic en una gran festa del bàsquet
-
Esports
La premsa torna a passar per damunt dels polítics
-
Esports
Helena Oma, campiona del torneig de bàsquet 3x3 de Bucarest