El Terrassa FC s’encomana a l’èpica per seguir viu
En els quatre darrers partits ha puntuat després de superar marcadors adversos

- El Terrassa FC s’encomana a l’èpica per seguir viu
ARA A PORTADA
Publicat el 21 d’abril de 2023 a les 08:23
Actualitzat el 20 d’abril de 2023 a les 18:28
El Terrassa FC s’ha acostumat en les darreres setmanes a sobreviure a situacions d’extrema complexitat per mantenir-se viu en la lluita per aconseguir una plaça per disputar el “play-off” d’ascens a Primera Federació. En els quatre darrers partits, el conjunt de Jordi López s’ha trobat amb marcadors en contra que ha aconseguit igualar en tres oportunitats i remuntar en una ocasió. En dos d’aquests partits, ha marcat el darrer gol més enllà del minut 90. Amb 6 punts obtinguts després de superar un resultat en contra, continua viu a la lliga a dos punts d’un Manresa que ocupa la cinquena posició.
El gol de David Jiménez al camp del Mallorca “B” en el minut 93 no és una excepció en la trajectòria recent dels terrassistes. Amb un 2 a 0 en contra en el minut 49, el conjunt de Jordi López va ser capaç d’igualar el partit en el darrer sospir. Dues jornades abans, al camp de l’Hércules, també va superar una situació semblant, ja que a la mitja part el resultat era de 2 a 0. Però un gol a l’inici del segon temps i un altre en el minut 93, en un penal transformat per Jordi Cano, van canviar el signe del partit. La setmana passada, el Terrassa va remuntar un 0 a 1 en contra contra el CD Ibiza. El segon gol, d’Aythami, va arribar en el minut 78. I fa quatre jornades, el Terrassa també va començar perdent amb l’Alzira, des del minut 6, i va salvar un punt amb un gol a l’inici de la segona part.
El fet que el Terrassa marqui en el darrer quart d’hora dels seus partits no és una situació que només s’hagi donat en aquest darrer tram del campionat. Els egarencs han marcat 11 gols entre el minut 76 i el 90 dels seus partits, una dada que els converteix en el segon equip que més gols fa en aquesta franja de partit. Només supera el registre la Peña Deportiva amb 11 gols. El Terrassa també ha destacat, fins ara, per mostrar-se molt resolutiu en els primers quarts d’hora dels seus encontres, franja en la qual ha anotat 9 gols.
Notícies recomenades
-
Esports Golejada al Potsdam en l’estrena europea del CN Terrassa
-
Esports La Cursa Fanny Sallés tindrà més de 2.500 participants
-
Esports Jordi Robirosa repassa la seva àmplia trajectòria al Club Egara
-
Esports Espanya ja té rivals per a la Pro League
-
Esports Segona posició d'Arnau Bartés que reforça el seu lideratge
-
Esports Abel Balderstone va ser 22è a l’Europeu de contrarellotge