Álex Borrego, amb la selecció catalana de futbol platja
La competició es jugarà a Cadis del 28 al 30 de juliol
- Terrassa o Sabadell? La Torre del Palau o la Torre de l’Aigua? Participa en la nova secció
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de juliol de 2023 a les 18:47
El jugador del Terrassa FC Álex Borrego ha estat seleccionat per participar al Campionat d'Espanya fe futbol platja amb la selecció de Catalunya. La competició es disputarà del 28 al 30 de juliol a Cadis.
El combinat català tindrà com a rivals la primera fase les seleccions de Comunitat Valenciana, Múrcia i Cantàbria. S'enfrontarà divendres, 28 de juliol, a la Comunitat Valenciana i a Múrcia, mentre que l'endemà ho farà contra Cantàbria. El mateix dissabte, a la tarda, es disputaran els partits classificatoris i les semifinals mentre que el diumenge, 2 de juliol, es jugaran les finals i els partits pel tercer i quart lloc.
Notícies recomenades
-
Esports
“Farem una revolució, però una revolució serena”
-
Esports
Atlètic-Sant Cugat i Egara-Júnior, semifinals del Català de hockey sala
-
Esports
Quart lloc d’Espanya a la Trebinje Cup
-
Esports
Les entrades pel derbi, de 5 a 18 euros
-
Esports
Dani Olmo torna després d’un mes i resol el derbi
-
Esports
Riqui Puig torna a passar pel quiròfan: “És un dels moments més durs i complicats que m’ha tocat gestionar a la meva vida"