Espanya serà la seu de la Women's Nations Cup de hockey
Aquest torneig atorga una plaça per a la Pro League femenina
- Espanya serà la seu de la Women's Nations Cup de hockey
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de juliol de 2023 a les 12:08
Actualitzat el 21 de juliol de 2023 a les 13:43
Espanya tornarà a ser la seu de la Women's Nations Cup de hockey en la seva segona edició. Aquesta competició atorga una plaça per a disputar la Pro league 2024-25 en categoria femenina. El torneig masculí es farà a Polònia.
Encara no s'ha decidit ni la seu del campionat ni les dates en les quals se celebrarà. S'espera que entre setembre i octubre es decideixi la seu del torneig. Terrassa és una de les ciutats que aspiren a acollir el campionat. València ja va acollir el torneig en el mes de desembre de 2022. Participaran les seleccions de Japó, Corea, Irlanda, Xile, Canadà, Itàlia, Nova Zelanda i Espanya. La selecció guanyadora ascendirà a la Pro League, una plaça que a la darrera edició va guanyar l'Índia després de superar Espanya a la final.
Notícies recomenades
-
Esports
“Farem una revolució, però una revolució serena”
-
Esports
Atlètic-Sant Cugat i Egara-Júnior, semifinals del Català de hockey sala
-
Esports
Quart lloc d’Espanya a la Trebinje Cup
-
Esports
Les entrades pel derbi, de 5 a 18 euros
-
Esports
Dani Olmo torna després d’un mes i resol el derbi
-
Esports
Riqui Puig torna a passar pel quiròfan: “És un dels moments més durs i complicats que m’ha tocat gestionar a la meva vida"