Plena confiança del Terrassa FC a redreçar la situació
El defensa del conjunt terrassenc John Neeskens, autor del gol de l’empat diumenge passat, no es conforma i té clar que si l’equip continua treballant així, arribaran les victòries

- Plena confiança del Terrassa FC a redreçar la situació
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de setembre de 2023 a les 10:46
Després de trencar la dinàmica i sumar primer punt de la temporada, el Terrassa FC ja prepara la següent cita, diumenge vinent, a partir de les 11 hores a Formentera. John Neeskens, autor del gol de l’empat de l’equip de Gerard Garrido contra l’Espanyol “B”, en el minut 87 d’encontre, és del parer que cal continuar treballant perquè, d’aquesta manera, és quan arribaran les victòries.
Contra el filial espanyolista, comenta el defensa del conjunt terrassista, “vam sumar el primer punt de la temporada, però crec que mereixíem més i s’ha de continuar endavant i anar a guanyar a Formentera”. Neeskens té molt clar que la confiança en què l’equip aixecarà el vol i escalarà posicions a la taula classificatòria (en l’actualitat és el penúltim) com més aviat millor.
“Nosaltres sempre treballem per treure els tres punts i confiem molt en aquest equip i en el cos tècnic i hem d’estar tots junts per tirar això endavant”, assenyala el jugador del Terrassa FC. El jugador admet, també, cert desencant per no haver pogut guanyar a l’Olímpic el passat diumenge.
“Es van escapar dos punts a casa i ens vam quedar una mica frustrats per no aconseguir la primera victòria de la temporada i més, davant del nostre públic”, va dir Neeskens. Afegeix que “el partit se’ns va posar d’esquena una altra vegada, però ho vam intentar fins al final, i volíem capgirar el resultat, però no va poder ser” i el matx va finalitzar amb un empat a un en el marcador.
Sobre el seu gol, després d’un imponent xut de lluny, Neeskens diu que “vaig veure que podia xutar a porteria i no m’ho vaig pensar i vaig tenir la sort que va anar a dins de la porteria” del conjunt espanyolista, acció que va servir per salvar un punt, el primer de la temporada a la lliga.
Notícies recomenades
-
Esports David Bieito, campió d'Espanya cadet amb el Barça
-
Esports La selecció masculina s'imposa a Bèlgica a Anvers
-
Esports Xavi Teclas, nou porter del CN Terrassa
-
Esports Jofre no accepta l'oferta de renovació del Terrassa FC
-
Esports El Borac de Bòsnia i Hercegovina anuncia el fitxatge de Siereveld
-
Esports El futur del hockey, a les Pedritxes