Segona derrota del CN Terrassa a Kotor
S’esvaeixen les opcions de l’equip terrassenc d’accedir a la segona ronda de l’Euro Cup. El CN Terrassa ha empatat a 9 amb els amfitrions, però ha perdut per penals
- Segona derrota del CN Terrassa a Kotor
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de setembre de 2023 a les 19:31
Segona derrota en dos partits per al CN Terrassa en la ronda preliminar de l’Euro Cup, que es disputa a la ciutat montenegrina de Kotor. El conjunt que dirigeix Dídac Cobacho ha empatat aquest divendres a 9 gols davant dels amfitrions, el Primorac Kotor, però ha caigut per 3 gols a 5 a la tanda de penals. Aquest dissabte tancarà la seva participació al grup “H” enfrontant-se als dos conjunts grecs: a les 12 davant del Panathinaikos i a les 20 hores contra el Peristeriou. Les possibilitats de classificar-se (ho fan els dos primers), són escasses.
Igual que el primer, aquest segon duel ha estat marcat per la igualtat. Marko Mrsic, autor de quatre dianes, ha anotat el primer gol del partit als dos minuts de joc. El primer quart s'ha acabat amb un 0 a 1. Ha reincidit Mrsic en l’inici del segon període per al conjunt montenegrí. Gerard Cuacos ha retallat distàncies en una acció de superioritat, però Stanojevic ha anotat l’1 a 3. Bargalló i López-Escribano han empatat el partit abans d’arribar al descans.
Notícies recomenades
-
Esports
“Farem una revolució, però una revolució serena”
-
Esports
Atlètic-Sant Cugat i Egara-Júnior, semifinals del Català de hockey sala
-
Esports
Quart lloc d’Espanya a la Trebinje Cup
-
Esports
Les entrades pel derbi, de 5 a 18 euros
-
Esports
Dani Olmo torna després d’un mes i resol el derbi
-
Esports
Riqui Puig torna a passar pel quiròfan: “És un dels moments més durs i complicats que m’ha tocat gestionar a la meva vida"