Carlos Badal espera tornar al desembre
El central castelloní del Terrassa FC es va trencar el tendó d’Aquil·les l’11 de desembre. Dijous ja va reprendre els entrenaments en solitari i espera tornar en un parell de mesos

- La innovació tecnològica, el valor diferencial de Terrassa
ARA A PORTADA

- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el 29 de setembre de 2023 a les 08:57
Actualitzat el 29 de setembre de 2023 a les 12:40
La gran notícia de l’entrenament que va dur a terme aquest dijous el Terrassa FC a l’Estadi Olímpic va ser el retorn al treball del defensa central Carlos Badal, un dels fitxatges del conjunt terrassista per a aquesta temporada, que encara no ha pogut debutar. El futbolista, que ha arribat procedent de la Peña Deportiva d’Eivissa, es va lesionar el dia 11 de desembre de l’any passat al camp del Teruel. Es va trencar el tendó d’Aquil·les. Després de gairebé 10 mesos, la seva recuperació avança en la bona línia. “Finalment, he pogut començar a fer carrera contínua i no he sentit molèsties. Encara em queden dues o tres setmanes abans de poder entrenar-me amb el grup, però soc optimista. Vull estar disponible tan aviat com sigui possible per tal d’ajudar a l’equip”, explicava el futbolista valencià ahir després de la sessió d’entrenament a l’Estadi Olímpic.
Badal, de 24 anys, confia a tornar als terrenys de joc a principis del mes de desembre, quan faria un any de la seva lesió. En aquest sentit, podria debutar amb la samarreta del Terrassa el 5 de novembre al camp de l’Europa o bé el dia 12 a casa contra l’Hércules. “La recuperació va per bon camí i ara he d’anar agafant bones sensacions abans de tornar”, explica.
Des de fora, Carlos Badal entén que l’equip redreçarà ben aviat la situació que l’ha portat a ocupar l’antepenúltima posició a la taula classificatòria després d’haver sumat només 2 punts en les 4 primeres jornades de lliga.
“Dos punts de 12 són realment molt pocs. Ho sabem. Som perfectament conscients del que s’espera de nosaltres, però considero que al vestidor no hi ha preocupació, sinó moltes ganes de guanyar diumenge al Torrent i començar a mirar cap amunt”, comenta el jugador. Ell i el capità Àlex Fernández són els dos futbolistes amb els quals Gerard Garrido no pot comptar encara.
Notícies recomenades
-
Esports El CD Terrassa busca la sorpresa davant del Club de Campo
-
Esports Golejada al Potsdam en l’estrena europea del CN Terrassa
-
Esports Jordi Robirosa repassa la seva àmplia trajectòria al Club Egara
-
Esports Espanya ja té rivals per a la Pro League
-
Esports Segona posició d'Arnau Bartés que reforça el seu lideratge
-
Esports Abel Balderstone va ser 22è a l’Europeu de contrarellotge