"Havia somiat en marcar aquest gol"
Jordi Cano, autor del gol del triomf a la Copa del Rei, diu que va ser el gol més important dels que ha marcat i que vol el Betis a la següent ronda
- "Havia somiat en marcar aquest gol"
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de novembre de 2023 a les 18:52
Actualitzat el 03 de novembre de 2023 a les 21:31
No havia tingut encert en algunes ocasions que havia tingut en alguns partits de lliga, però el dia que tocava, en l’eliminatòria contra l’Albacete de la Copa del Rei, va fer el gol que donava el passi del Terrassa FC a la següent ronda d’aquesta competició. Jordi Cano, en l’onze titular en aquesta ocasió, va convertir-se en el far que va conduir l’equip a la victòria.
Per al davanter, tot el que es va viure a l’Estadi Olímpic dimecres passat “és indescriptible” i va parlar d’un ambient “espectacular”, destacant el suport de l’afició. Jordi Cano va voler felicitar també el club “per tot l’esforç que ha fet” i va elogiar la manera com va promocionar aquest encontre. “L’equip es mereixia aquesta victòria i si he pogut contribuir amb el gol, doncs molt millor”, va assegurar.
Sobre si és el gol més important de la seva carrera futbolística, l’atacant del Terrassa FC va comentar que “la veritat és que sí, perquè l’emoció que vaig sentir després del gol va ser espectacular i el dia abans ho havia somiat i així va ser”. El tècnic Chus Trujillo, a la conclusió de l’encontre, va manifestar que aquest partit contra l’Albacete era ideal per a Jordi Cano, perquè tindria molts espais per desenvolupar el seu tipus de joc.
“Hores abans del partit em va dir que la seva sensació era que podíem fer mal amb els espais i així va ser el gol, aprofitant un d’aquests espais al darrere”, va dir el davanter. Jordi Cano, que havia tingut ocasions per marcar a la lliga i no les havia pogut concretar, en aquest cas, va tenir l’encert necessari. “El futbol té aquestes coses i el dia que menys t’esperes, marques i el cas és sempre intentar-ho i la sort va estar del meu costat”, va apuntar.
Notícies recomenades
-
Esports
“Farem una revolució, però una revolució serena”
-
Esports
Atlètic i Club Egara es classifiquen per a les semifinals
-
Esports
Quart lloc d’Espanya a la Trebinje Cup
-
Esports
Les entrades pel derbi, de 5 a 18 euros
-
Esports
Dani Olmo torna després d’un mes i resol el derbi
-
Esports
Riqui Puig torna a passar pel quiròfan: “És un dels moments més durs i complicats que m’ha tocat gestionar a la meva vida"