El San Cristóbal, obligat a sumar
Demà a les 12 hores, el conjunt dirigit per Dani Andreu s’enfrontarà a domicili al Girona “B”, que no està en un bon moment i és catorzè a la lliga
- El San Cristóbal, obligat a sumar
ARA A PORTADA
- Alejandro García
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el 04 de novembre de 2023 a les 10:24
Actualitzat el 04 de novembre de 2023 a les 10:25
En el partit corresponent a la novena jornada de lliga, el CP San Cristóbal visitarà el municipal de Riudarenes per enfrontar-se demà a les 12 hores al Girona “B”. El conjunt gironí no passa el seu moment més dolç. De fet, ocupa la catorzena posició en la competició domèstica, amb un balanç d’una victòria, quatre empats i tres derrotes.
Precisament, l’equip dirigit per Dani Andreu tampoc està tenint, ni molt menys, una bona temporada. Els parroquials van caure al seu feu contra el Tona en l’ultima jornada per 3 a 1. De fet, encadenen dues derrotes consecutives i ocupen places de descens amb només 7 punts en vuit jornades de campionat, els mateixos que ha sumat el Girona “B”. Per això, tots dos estan obligats a sumar. “Hem d’intentar puntuar en un camp difícil. Tot i que no estigui passant un bon moment, el Girona “B” és un dels equips favorits de la competició”, assenyala l’entrenador del conjunt de Ca n’Anglada. Dani Andreu expressa que “el que hem d’intentar, com a cada partit, és mantenir la porteria a zero. D’aquesta manera, obtindrem un punt assegurat i, potser, els tres”.
El lateral esquerre Guillem Vilà i el davanter Roger Escamilla són les dues baixes que tindrà el San Cristóbal en l’enfrontament de demà. Vilà està en procés de recuperació i Escamilla ha patit un esquinç de turmell. Pel que fa a les altes, el conjunt parroquial recupera a l’atacant Jordi Ranera. Com comenta l’entrenador, el CP San Cristóbal buscarà deixar la porteria imbatuda en l’encontre de demà.
No serà una tasca fàcil, tenint en compte que el Girona “B”, tot i que només compta amb 7 punts, ha fet un total de 13 gols, sent el cinquè equip més golejador del campionat. Per altra banda, l’equip gironí també acostuma a encaixar (10 gols en contra). Dani Andreu veu el grup “molt més fort que a l’inici de la temporada, però ho hem de demostrar al camp”. Després d’un inici decebedor pel que fa als resultats, els parroquials es veuen obligats a “escalar posicions”.
Notícies recomenades
-
Esports
“En defensa hem de participar tots”
-
Esports
El Terrassa FC fa els deures i passa a la següent fase de la Copa Catalunya
-
Esports
Àlex Pintado reapareixerà el mes de febrer
-
Esports
Duel clau a casa amb el Jug Dubrovnik
-
Esports
Sis punts del Vallès en la doble jornada de la Divisió d'Honor "B" masculina
-
Esports
Max Caldas, millor entrenador de l'any