El CN Terrassa rep el CN Rubí sense López-Escribano, lesionat
Esports
Aquest partit correspon a la vuitena jornada de la lliga de la Divisió d'Honor masculina
- El CN Terrassa rep el CN Rubí sense López-Escribano, lesionat
ARA A PORTADA
Publicat el
10 de novembre de 2023 a
les 16:38
El CN Terrassa, després de superar el passat dijous al CN Barcelona en partit corresponent a la setena jornada de la lliga de la Divisió d’Honor masculina, torna a jugar a casa, en aquesta ocasió contra el CN Rubí. El tècnic dels egarencs, Dídac Cobacho, afronta aquest compromís de la vuitena jornada de la competició sense el concurs de Gonzalo López-Escribano.
Aquest jugador es va lesionar en el partit de dijous i pateix una luxació del dit del mig de la mà esquerra i el porta immobilitzat. En principi, sembla que té els tendons afectats, però caldrà veure com evoluciona en els següents dies per saber exactament l’abast de la lesió.
Sobre el matx amb el conjunt rubinenc, que començarà aquest dissabte a les 18 hores, l’entrenador del conjunt egarenc va assenyalar que “ells estan fent bons resultats i són un equip molt intens”. Cobacho va avisar que el seu equip “no es pot relaxar” i, tot i que en l’últim enfrontament entre tots dos equips, els egarencs van guanyar molt clarament, veu un partit “molt disputat”.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Victòria del CN Terrassa a Tenerife a la lliga femenina de waterpolo
-
Esports
El CN Terrassa s'imposa per 11 a 17 a Ceuta i continua invicte
-
Esports
El Terrassa FC mostra el seu enuig amb el Girona "B" i la Federació Espanyola per la suspensió del partit de lliga
-
Esports
Empat de l'Egara masculí i derrota del CD Terrassa femení
-
Esports
El Terrassa FC-Girona "B" tampoc es jugarà
-
Esports
Toni Bou, 40 vegades campió del món de trial: “Sempre penses en la retirada, però encara tinc corda”