A Peralada a sumar la segona victòria
El San Cristóbal visitarà aquest dimecres a les 20 hores Peralada per recuperar el partit ajornat de la jornada 13. Si guanyen, els de Cristian es quedaran a tres punts de la zona de “play-off”
- Can Jofresa acollirà diumenge les finals del Campionat de Catalunya de sala
ARA A PORTADA
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el 09 de gener de 2024 a les 19:20
Cristian García i Bernardo Tapia es van estrenar diumenge a la banqueta del CP San Cristóbal amb una valuosa victòria a Santa Coloma de Gramenet. Aquest dimecres a les 20 hores, buscaran el seu segon triomf consecutiu en un “Tourmalet” que acabarà diumenge a les 17 hores a Vilassar de Mar. El partit davant d’un Peralada que té quatre punts més és importantíssim per als parroquials.
Més enllà del reforç moral que suposaria encadenar una altra victòria, deixaria els parroquials a només tres punts de distància del cinquè classificat, un Reus que tanca les posicions de “play-off” d’ascens. “Tenim clar que el nostre objectiu és salvar-nos, però no renunciem a res. Volem créixer com a equip. I des de la zona mitjana-alta de la classificació, tot es veu molt més clar”, explica el nou entrenador del San Cristóbal, un Cristian García que vol que el treball que han començat a implementar al conjunt parroquial tingui continuïtat en un camp gens senzill.
A banda, el desplaçament al municipal de Peralada tindrà el hàndicap afegit que el camp del conjunt de l’Alt Empordà, de gespa natural, acaba de ser replantat i s’aixeca bastant, una circumstància que pot dificultar el desenvolupament del matx. A banda, els gironins són un dels conjunts que millor s’estan comportant al seu camp. Després de sumar un sol punt en els dos primers partits, han guanyat els seus cinc darrers compromisos com a locals.
Per la seva banda, el San Cristóbal acumula un balanç de dues victòries i un empat en els seus tres darrers desplaçaments i confia a mantenir aquesta bona ratxa.
Notícies recomenades
-
Esports
El Natació s'imposa per 7 a 17 a l'Horta a la lliga femenina
-
Esports
Plàcida golejada del CN Terrassa davant l'Encinas de Boadilla
-
Esports
Repòquer de Pau Petchamé davant del Taburiente
-
Esports
El San Cristóbal cau a casa amb un gol en el temps afegit
-
Esports
El Club Egara fa bons els pronòstics i s'endú el derbi femení
-
Esports
Mínima d'Hugo González per a l'Europeu de Polònia