La selecció femenina s'estrena al Preolímpic golejant Malàisia per 7 a 0
Diumenge a les 11.45, les de García Cuenca s'enfrontaran al rival més complicat, la Gran Bretanya
- La selecció femenina s'estrena al Preolímpic golejant Malàisia per 7 a 0
ARA A PORTADA
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el
13 de gener de 2024 a
les 14:04
Actualitzat el
15 de gener de 2024 a les
00:21
Bon inici de la selecció espanyola femenina en el Preolímpic de València, el torneig que atorga tres places per als Jocs Olímpics de París 2024. Les jugadores de Carlos García Cuenca se sabien superiors a Malàisia i han imposat aquest dissabte el seu joc des del primer minut. Un gol de Patricia Álvarez, just abans del descans, ha obert el marcador. Les de Carlos García Cuenca han anotat en sis ocasions més a la segona part per endur-se la primera victòria per 7-0 davant el conjunt asiàtic.
Ha començat el partit Espanya demostrant les seves intencions de buscar de manera ràpida la porteria contrària i ja en el primer minut la debutant Blanca Pérez entrava amb bola controlada en l'àrea malaia. Espanya ha controlat el tempo del partit i la possessió de la bola, sense passar cap mena de dificultat en defensa.
Malàisia ha continuat defensant molt tancada en el seu camp, mentre Espanya movia la bola de manera ràpida per sorprendre la nombrosa defensa rival. Els atacs de les de García Cuenca els neutralitzava la portera Nur Zainal, que quallava una actuació excel·lent amb diferents accions de mèrit. Molt a prop ha estat Patricia Álvarez en el minut 25 en quedar-se davant de la portera, però ha perdonat. Mancant un minut per al descans, nova oportunitat de la davantera espanyola, que també ha aturat la portera. No obstant això, a la quarta de Patricia Álvarez ha estat la vençuda. En aquesta ocasió, a segons del descans, ha aconseguit per fi obrir el marcador.
Notícies recomenades
-
Esports
Joan Vidal: "Aquest aprenentatge pot ser una eina molt bona"
-
Esports
Or i bronze per a l'Atlètic a l'EHCO Trophy d'Utrecht
-
Esports
El Kampong s'imposa 3-2 al Gantoise i es proclama campió d'Europa
-
Esports
Oriol Torras: "Tinc moltes ganes de començar a treballar amb el Club Egara"
-
Esports
El Terrassa FC no pot evitar un empat a zero a casa
-
Esports
Jacobo Garrido: "“El meu gran objectiu és la medalla olímpica”