Recuperar efectius, l’objectiu immediat del Terrassa FC
Els de Chus Trujillo van afrontar el partit del camp del Cerdanyola amb baixes de jugadors habitualment titulars i el repte del cos tècnic és recuperar-los
- Molo, amb la samarreta del Lleida Esportiu -
- Lleida Esportiu
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de març de 2024 a
les 19:45
Els dos següents compromisos del Terrassa FC són contra dos dels equips de dalt de la classificació i amb aspiracions de pujar de categoria. Diumenge, els de Chus Trujillo reben a l’Europa, segon a la classificació i, la jornada següent, visitaran l’Hércules, actualment a la cinquena posició. L’objectiu més immediat és recuperar per a aquestes cites a alguns dels jugadors habitualment titulars que, el passat diumenge, al camp del Cerdanyola, van ser baixa.
La gastroenteritis va minvar la convocatòria del tècnic canari per a Cerdanyola, que per aquest motiu no va poder disposar dels centrecampistes Samu Casais i Babanzila Meshak. S’espera que tots dos estiguin a punt per a l’encontre davant de l’Europa. Jofre també va passar per un procés similar, però finalment va poder entrar a la llista de convocats i jugar aquest diumenge passat.
Víctor Morales, un altre que usualment està entre els titulars, va ser baixa per un procés gripal en el matx davant de la Penya Independent. Un esquinç, després, el va deixar fora la passada jornada. També s’espera que estigui a punt per a aquest proper compromís. Encara no està assegurat el retorn de John Neeskens, que es va trencar el nas i va haver de passar pel quiròfan. Adri Lledó, aquesta setmana, es podria reintegrar amb la resta del grup.
Notícies recomenades
-
Esports
Joan Vidal: "Aquest aprenentatge pot ser una eina molt bona"
-
Esports
Or i bronze per a l'Atlètic a l'EHCO Trophy d'Utrecht
-
Esports
El Kampong s'imposa 3-2 al Gantoise i es proclama campió d'Europa
-
Esports
Oriol Torras: "Tinc moltes ganes de començar a treballar amb el Club Egara"
-
Esports
El Terrassa FC no pot evitar un empat a zero a casa
-
Esports
Jacobo Garrido: "“El meu gran objectiu és la medalla olímpica”